Gaat vandaag al iets beter dan gisteren maar ik blijf vandaag toch nog even thuis,
Voel me nog niet echt heel lekker en zie er ook nog wat beroerd uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Felien_Kyra schreef:Bedankt voor het beterschap wensen!
Gaat vandaag al iets beter dan gisteren maar ik blijf vandaag toch nog even thuis,
Voel me nog niet echt heel lekker en zie er ook nog wat beroerd uit
esmee_akker schreef:Hoi![]()
Ik ben weer thuis van school,
Ik ga zo Bodea longeren maar voor de rest niet te veel met haar doen want morgen gaan we naar oefen springen in nistelrode en dan gaat me instructeur mee dus ze mag wel een beetje energie sparen vandaag haha
esmee_akker schreef:Nou we zijn nog hard aan het trainenwe hebben nu 5x serieus gesprongen en over 2 weken staat de eerste officiële springwedstrijd geplant
Felien_Kyra schreef:oh okey, wat leuk!al wel eerder wedstrijden gesprongen dan met een andere pony ofzo? of nog nooit officieel gestart met springen?
ben benieuwd hoe Sandor dit jaar t springen doet, nu nog weinig kunnen oefenen maar ga zodra t kan weer wat vaker oefenen en dan 1 april oefenwedstrijdje, daarna weer officieel starten.
noorhermans1 schreef:haah les is ook fijn! er is een vriendni bij mij die ook blijft eten, ik heb weet eens last van typaids... maar we waren bijn ade v&d uitgezet...