haha ik bn nu bezig met de foto's vanhet NK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:Met paarden lijkt meer een droombaantje. Ik doe liever iets anders (wel graag vanaf een huis met paard erbij)
Jetske_ schreef:Met paarden lijkt meer een droombaantje. Ik doe liever iets anders (wel graag vanaf een huis met paard erbij)
Eva_Arno schreef:Jetske_ schreef:Met paarden lijkt meer een droombaantje. Ik doe liever iets anders (wel graag vanaf een huis met paard erbij)
Heb heel lang op een stal gewerkt, is niet zo een droombaantje hoor
in tegen deel.. ik had het er wel naar mn zin hoor, daar niet van, maar het is een kei en kei harde wereld, veel werken weinig centen.
Jetske_ schreef:Ik bedoel het in de zin van: dat zou iedereen met paarden wel willen doen, iets waar veel mensen van dromen. Ik behoor daar voor de duidelijkheid niet toe. Paarden vind ik geweldig maar ik hoef geen fokkerij te beginnen oid.
Luca__ schreef:Lisa, wat moet je allemaal doen dan??![]()
Lijkt mij wel fet
mistid schreef:Fack! hoelaat reed jij??
Juwelier verdient errug goed btw
Nee maar wij hebben al een pensionstal en ik ben de oudste ki van mijn vader ds opvolger en dan breid ik het verder uit. Heb alles in mijn hoofd.
Komt een crossterrein bij, een stapmolen, overdekte 20X60 rijhal (20X40 is eerst ook goed) een renbaan voor galoptraining.
Wat moet er nog meer![]()
Solarium wasplaats en longeerbak en 20X60 butenbak en springweide is er al