met me arm gaat het al wat beter de wond is nu dicht maar is nog wel blauw enzo maar het verband is eraf!
_helga_
Geplaatst: 13-09-09 10:15
goediemorge iedereen!
Gistere een drukke dag gehad! moest om half 9 op stal zijn omdat het de wemeldingese dag was(met braderie,ponyrijden en kermis) moest we de pony's gaan vlechten en opzadelen en om kwart voor 10 op de trailer laden. toen we er waren alles uitgepakt enz. toen begon de drukte van 10 uur tot half 5 hebben we moeten lopen en we hebben totaal 180 rondjes gelopen van 1 euro. dit geld was bedoeld voor de nieuwe pony op stal die moet nog een nieuwe deken en zadel + hoofdstel en toen ik terug kwam op de camping moest ik daar nog is de stallen gaan uitmesten enzo. dus was pas om half 9 klaar! een lange vermoeiende dag maar wel super leuk!
_helga_
Geplaatst: 13-09-09 10:33
Deze had ik versierd! maar ben niet het meisje wat erbij zit dat is een vriendin.
supertammy
Geplaatst: 13-09-09 13:52
Leuk versierd Helga! Versieren is altijd wel leuk om te doen. Lekker prutsen met je pony.
Je haar is leuk Jeanine! Vooral de kleur vind ik wel wat hebben. Mooi warm.
Dankjewel iedereen maar je ziet niet goed hoe het in elkaar zit maar heb gewoon knotjes gedaane en bloemen erin en in de staart een invlecht met bloem.