Pfff... Ik ging vandaag even wat later naar stal toe, want de eigenaresse van de Friesjes was er vandaag niet, dus werd mij gevraagd of ik alles binnen kon zetten. En ja, om dan 2x op en neer te gaan is een beetje veel Maar ik had me hondje meegenomen, die nog steeds na vele bijna dood ervaringen niet door heeft dat ze beter niet in de weg kan lopen bij paarden Maar ik denk, die schuift wel net op tijd, net als andere keren. Dus niet... Eerst liepen de Friesjes hun stal binnen. Ging goed, Kiara, mijn hondje, bleef netjes aan de kant. Maar Boelie had zich zo druk lopen maken in de paddock dat hij niet als eerste of tweede mocht. Eerst rende hij al met een andere Fries mee de stal in. (ze lopen los, omdat het maar 2 tot 5 meter naar hun stal toe is ) Normaal weet ik ze wel zo op te splitsen dat ze een voor een uit de paddock lopen, de poort tussendoor weer sluit en dat ik een voor een de stal kan dichtmaken, voordat de volgende komt. Maar nee, alle drie de paardjes besloten het vandaag anders te doen. Maar goed. Boelie weer de stal van de Fries uit gevlucht, want mevrouw Fame was niet zo blij met een jaarling hengstje in haar stal Boelie bleef daardoor netjes wat verderop wachten tot de deur dicht was, zodat hij langs kon. Draaft hij langs, springt Kiara voor z'n voeten in. Boelie struikelen, maar niet vallen. Kiara mooie bruine afdruk op haar dekentje die ze om had. Kiara was weggerend, maar kon nergens heen eigenlijk. Dus heb eerst gekeken of Boelie niets had van z'n struikelpartij. Dan staldeur dicht gedaan en kwam me hondje weer aanlopen, die ik ook nog even nagevoeld heb.
Gelukkig lijkt het er op dat ze allebei niets ernstigs hebben. Heb de eigenaresse van de Friesjes al gevraagd of ze morgenochtend nog even wilt kijken of Boelie achteraf toch kreupelt of niet. Ik verwacht het niet, maar goed. Voor de zekerheid even er op letten kan geen kwaad.
En dat terwijl Boelie morgen 1 jaartje oud wordt
120941
Geplaatst: 10-03-13 20:38
Hallo allemaal leuuuk topic
Laatst bijgewerkt door 120941 op 10-03-13 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
120941
Geplaatst: 10-03-13 20:38
Hallo allemaal
Wij zijn nieuw hier ik zal ons even voorstellen; Ik ben esmee en heb sinds mei 2012 een eigen NF genaamt super. Super is een 9 jarige springgefokte newforest d pony en is super lief maar nogal een pittig beestje. Wij zijn nu samen in het dressuur b+4 en mogen nu l springen starten
Ik heb zo goed als heel de dag in me pyjama gezeten Alleen vanmorgen niet toen ik met Bo in de trailer ging oefenen maar toen ik klaar was heb ik hem weer aangedaan en net even niet haha want stond in de douche