Uhhmm moest voor een cursus met duiken begeleiden, materiaal was niet goed enzoo, na 2 uur zelf in het water gelegen te hebben aan het oppervlakte, had ik het helemaal gehad, moest vet nodig naar de wc enzo, willen we afdalen, omdat we eindelijk klaar waren... komt de cursist 1 blok lood te kort, 2 kilo, dus ik mijn 2 kilo lood afgestaan, dan hou ik zelf maar 6 kilo over, dus te weinig, dus ben ik er maar uit gegaan...
Willen we daarna nog 1 duik maken, gaan mijn inflatorslang op 6 meter kapot, mijn stabjacket bleef zichzelf maar opblazen, zelf in paniek, me vastgeklemd aan de kooi, waar we dat moment zaten, mijn buddy, mijn jacket geprobeerd te reparen onderwater, toen deed ie het weer, en zijn we verder gaan duiken
Als je het niet snapt, zal ik het anders uitleggen
_helga_
Geplaatst: 24-08-09 14:24
@Romytjuuh: leuk dat je een startkaart aan gaat vragen @x_Jeanine_x: oei ik zou hellemaal in paniek raken maar lijkt me wel super om te duiken, heb het zelf nog nooit gedaan @Jetske_: jammer van de tijdfouten
Ja ik was al zo lang van plan te starten, maar telkens niet doorgezet, vandaag gewoon alle papieren door gespit en ingevuld en gaan met die banaan! haha
Zo, schiet al op Margriet! Ik moet even spieken in het onderschrift van Nicole288, Neon heeft ook een klein mijlpaaltje vandaag, 85 dagen drachtig.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-09 08:08
zoooo hier ben ik lang niet meer geweest!
aah, maar er isnog een gewonde hoor... ik loop ook op krukken met een zwaargekneuste knie, kon er vanacht zop moeilijk mee slapen... 2 weken geen voetbal en paardrijden zowiezo, misschien duurt t wel drie weken... kreeg een duw van een vriend iuit een shommel en kwam verkeerd terecht... Dus nouja. Nu op krukken..
whoehoe wat fijn datde dracht goed gaat Margriet & Maaike! Op naar mooie gezonde veulens.
Paniek was er wel, maar kan mezelf aardig beheersen, heb er wel de nodige lucht doorheen geblazen... (A) Maar materiaal is weer gemaakt... morgen kan ik mijn ademautomatenset ophalen, waar een ander slangetje op komt Ach... ik wil leren voor divemaster... dus dit is en goede oefening, dit weekend 3 cursus duiken, eigelijk 5... maar ik wil dit weekend nog geen diepduik maken, naar 24,4 meter... dus dat hou ik ff voor gezien
Zusje heeft dit weekend NK
En over een aantal weken ook NK voor de SGW in Gorssel...
HoiHoi!! ik ben ook weer terug van me vakantie! het was echt super, ! en volgend jaar willen we weer, waarheen weten we nog niet maar we gaan zeker! hahaha!
Maargoed kom thuis van super vakantie nou word ik wakker met slecht nieuws! ik ben er echt kapot van! Kitty word volgende week in geslapen het is wel beter voor der maar ik kan het niet zo goed begrijpen
Als je een wedstrijd gaat rijden waarbij je 2 proeven rijd. Moet je dan ook 2 coupons insturen? en bij 10 winstpunten in de B mag je volgende klasse toch? Moet je die coupons zelf opsturen naar het KNHS of doet het bestuur van de wedstrijd dat zelf? Ik ben nog nooit officieel gestart dus ben een leek!
Leeuwtje, heel veel sterkte. Ze heeft wel een hele mooie leeftijd bereikt.
Romytjuuh, je moet inderdaad 2 startcoupons insturen. De wedstrijdorganisatie stuurt alle startcoupons na afloop van de wedstrijd op naar de KNHS, zodat de punten geregistreerd worden. Zelf krijg je het roze velletje van de startcoupon terug.
Jetske
Geplaatst: 26-08-09 11:20
Sterkte Leonie
Wat Maaike zegt idd Romy en bij 10 wps mag je over idd. Bij 30 (is het 30?) moet je