zo'n super makkelijke en brave pony is best wat waard! Wel jammer dat ze op 12 jarige leeftijd nog niet meer gepresteerd heeft als B niveau. Anders had je de ideale leerpony gehad
trishvm
Geplaatst: 24-02-11 17:01
Assepoetster schreef:
Haha hoor het vaker inderdaad, dat hij zo op zn vaker lijkt. Heb zijn volle zus ook nog even gereden, qua karakter bijna hetzelfde! Lomp heb ik echter nog niet meegemaakt, haha
even off topic,welke volle zus??heette deze pony anouk?
Stamboeknaam; Moerputten Safiera & Roepnaam; Safiera. Ras; New Forest. Leeftijd; 10 jaar. Vader; Molenaar's Golden King & Opa; Brummers Hoeve's boss & moeder weet ik niet. Wedstrijd niveau; L2 gelopen in dressuur & B springen? 2e premie.
Stamboeknaam; Melody Ras; New Forest. Leeftijd; 16 jaar. Vader; Molenaar's Golden King Moeder; Belle Wedstrijd niveau; Sinds begin 2011 KNHS aan het rijden nu L1 weet niet of ze ooit ervoor wedstrijden heeft gelopen... Ze is een stermerrie En ze heeft ook een aantal veulens gehad
Safiera word nog best hoog getaxeerd had ik niet gedacht
angelxroos
Geplaatst: 12-03-11 23:23
stamboeknaam: Veronica Roepnaam: Angel Ras: New Forest Leefdtijd: 8 jaar vader: is niet erg bekend kon wel goed springen. weet de naam niet meer moeder: onbekend
superlieve pony goede springtechnieken wel wat kijkerig. je kan er zo mee wegrijden en is voor niks bang. mijn zusje van 6 rijd er alleen mee door de bak. gaat goed de trailer in en is ook lief bij de hoefsmid. ze is alleen wel wat gevoelig voor stof. is ook mee op wedstrijd geweest en heeft gelijk in de eerste wedstrijd een winstpunt gelopen.
topic is aan 't wegzakken, zal ik hem maar omhoog halen
Angelxroos: 1500 euro
Mijn pony: Naam: [naam] Vader: Ten Ankers Jerolianca Vader van de vader: Mermaids Jeroen Moeder: Gipsy van de Delthoeve Vader van de moeder: Emmickhoven's Diego Leeftijd: 6 jaar (10/05/2005) Schofthoogte: 1.45m Wedstrijdervaring lrv
Karakter: een doodsbrave pony, waar in 't verleden al veel kinderen meegereden hebben. In de piste zet ze geeb stap verkeerd, kan mooi rond lopen en is heel fijn aan de hulpen.