En ik zou wel willen dat ik mijn pony voor die bedragen zou kunnen verkopen, dan wist ik het wel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennii schreef:ik gooi jennifer in de strijd![]()
Ze is een schimmel , ze kan m2 dressuur lopen, 1m springen, 14 jaar oud, erg fris, geen beginnersponytje, papieren (all1 ik heb ze niet *jen is niet van mij, maar van een vriendin* , dus ik kan de ouders niet zeggen) verder ook wedstrijdervaring
en..
Neonlight schreef:Volgens mij heeft er een heel ander valkje ingestaan, wat overigens voor 75% familie van Cappuccino is.
Tja, taxeren voor beide pony's is lastig, maar ik ken ze beter, weet hoe getalenteerd ze zijn en ik ken de prijzen ook. Dus, val niet allemaal steil achterover, maar Lamento tussen de 20000 en 25000 euro, Cappuccino zeker 10000 euro. De laatste is nog niet hoog genoeg geklasseerd, maar zal in de toekomst zeker stijgen in waarde. EK-pony's of pony's die daar zeker potentie in hebben zijn nogal prijzig.... Let wel, deze 2 horen denk ik wel tot de 25 meest getalenteerde pony's van Nederland, waarbij Lamento ook nog eens een gkk dekhengst is.
Shadow_power schreef:@ Busgirl--> 1500,-
Nu de meine
Naam:Shadow
Geslacht:Merrie
Stokmaat: 1.51
Leeftijd: 11 jaar
Ras: New-forest, Arabier
Wedstrijd niveau: L2 dressuur en B springen
Karakter: Bijzonder lief en aanhankelijk. Je kan der een super ruiter op zetten en de sterren van de hemel met der rijden en je kan er een beginner op zetten om die rijden te leren![]()
Papier: Ja, SIlveradoXMadonna
Groetjes Gerbrich
Neonlight schreef:Loopt jouw pony nog in Nederland of is ie naar het buitenland gegaan?
Heb even in je profiel gechecked, hoezo een voorliefde voor vosjes???
Edit: sorry, keek nu pas op "pony gezocht".
Dancie schreef:lady perdy<>beetje oud vandaar 800 a 1000 euro
Jennifer<>beetje klein wel leuk 1000 euro
Cappuccino<>mooi beestje goede prestatie`s 2000 a 2500
Lamento<>mooie hengst 3000![]()
nu mijn 2 super NF-ers
ik heb een merrie van 8 jaar 100% verkeersmak en trailermak mijn zusje van 7 rijd erop en rijd hem zo in der krul met actieve achterhand
pittige merrie kan leuk lopen ik heb deze zomer de L proef met haar gereden jammer genoeg geen wedstrijden omdat zij te klein voor mij is namelijk 1,39
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OKHPTUOW[/img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ENPEVNDT[/img]
daarbij heb ik nog een gigantisch veulen van haar mogen krijgen een leuk hengstje was hetnu ruintje van bijna 3 jaar heel mak mijn zusje loopt er zo de hele wereld mee over hij is 1,45