Neonlight schreef:Volgens mij heeft er een heel ander valkje ingestaan, wat overigens voor 75% familie van Cappuccino is.
Tja, taxeren voor beide pony's is lastig, maar ik ken ze beter, weet hoe getalenteerd ze zijn en ik ken de prijzen ook. Dus, val niet allemaal steil achterover, maar Lamento tussen de 20000 en 25000 euro, Cappuccino zeker 10000 euro. De laatste is nog niet hoog genoeg geklasseerd, maar zal in de toekomst zeker stijgen in waarde. EK-pony's of pony's die daar zeker potentie in hebben zijn nogal prijzig.... Let wel, deze 2 horen denk ik wel tot de 25 meest getalenteerde pony's van Nederland, waarbij Lamento ook nog eens een gkk dekhengst is.
He he, ik was al bang dat er niemand hier de opmerking ging plaatsen dat dit soort bedragen voor die ponies echt geen uitzonderingen zijn...
Die van mij (pagina 5) wordt ook veel te laag getaxeerd. Dat is een pony met internationale capaciteiten, die daar alleen nooit in is gestart, omdat ik destijds niet eens wist dat dat kón. Bovendien was ik op mijn 14e al te lang, waardoor hij verkocht moest worden.