het was voor mij een geslaagde dag! het was erg gezellig en allemaal leuke foresters zien springen

ik ben benieuwd naar jullie resultaten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trishvm schreef:wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.
trishvm schreef:wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.
claudiaM33 schreef:Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd en wat ik gek vond dat je bij het inschrijven wel aan moest geven kinderen/jeugd/volwassen maar dat er bij de uitslag alles bij elkaar gedaan werd![]()
Niet helemaal eerlijk toch om een 7 tot 12 jarige te vergelijken met een 16 jarige en ouder??
En kan iemand mij vertellen wie die foto's heeft gemaakt bij ring 7, fotograaf was in het geel en heette Herbert dacht ik, helemaal vergeten om de foto's te bekijken en eventueel te bestellen........
_KiMbErLeY_ schreef:claudiaM33 schreef:Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd quote]
Streng gejureerd? Ik vond het juist helemaal niet streng!! Volgens mij hebben ze juist heel mild gejureerd