het was voor mij een geslaagde dag! het was erg gezellig en allemaal leuke foresters zien springen

ik ben benieuwd naar jullie resultaten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb meegedaan aan dressuurbelofte, en heb 2 proefjes in het L2 dressuur gereden.

trishvm schreef:wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.
op het voorterrein was ze echt super te rijden, had ik echt NIET verwacht, omdat ze nog weleens heet kan zijn.... Toen dressuurbelofte && dat ging SLECHT!!!
ze vond de heg eng, de mensen, de koelbox die in de bosjes stond, de jury die haar kwam beoordelen, echt BUT!!! Aan het eind begon ze een beetje te ontspannen, maar ja toen was het al afgelopen!!:P
Ik denk wel dat hij behoorlijk mild gejureerd is, aangezien het de hobbyklasse was!!
maar toch was ik ERG tevreden over het resultaat en vooral met het feit dat ik zelf niet heel erg zenuwachtig was (had ik vroeger wel altijd, daarom ben ik toen ook gestopt!!) Dus al met al een ZEER vruchtbare en leerzame dag, heb het heel leuk gehad en vond de sfeer ook erg gezellig!!!
Complimenten Organisatie!!!
trishvm schreef:wij zijn ook weer thuis,kinderen liggen moe maar voldaan op bed.een super dag gehad.onze
Mis' Polka Dot was 2x eerste in de L1,ze had samen met Iris vier winstpunten(ben de punten even zoek in mijn hersenpannetje).Verder de hele dag in de promo wagen gestaan en lekker druk gehad.

Ook meegedaan aan de dressuurbelofte maar toen was de pijp van meneer al leeg. Niet gewacht op de uitslag en hem snel naar huis gebracht. Stalgenoot heeft het papiertje wel meegenomen maar weet niet wat erop staat
. Volgend jaar doen wij ook zeker weer mee

claudiaM33 schreef:Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd en wat ik gek vond dat je bij het inschrijven wel aan moest geven kinderen/jeugd/volwassen maar dat er bij de uitslag alles bij elkaar gedaan werd![]()
Niet helemaal eerlijk toch om een 7 tot 12 jarige te vergelijken met een 16 jarige en ouder??
En kan iemand mij vertellen wie die foto's heeft gemaakt bij ring 7, fotograaf was in het geel en heette Herbert dacht ik, helemaal vergeten om de foto's te bekijken en eventueel te bestellen........
_KiMbErLeY_ schreef:claudiaM33 schreef:Wij hebben ook een hele leuke dag gehad; hobbyklasse dressuur 189 pnt, vond het ook wel wat streng gejureerd quote]
Streng gejureerd? Ik vond het juist helemaal niet streng!! Volgens mij hebben ze juist heel mild gejureerd
als moeder zie je dat toch anders laten we maar zeggen, hahaha