New forest keuring Gasselte 2 juli

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: New forest keuring Gasselte 2 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:02

Wat leuk dat er een fancy dress was.

Ik mis de NF dag!!!!

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:13

ARhythmical schreef:
Starlet: was jij de fotografe in de ring??? Dan ben ik heel benieuwd naar je foto's!

yes, dat was ik...

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:13

zoooo,wij zijn ook weer thuis,net even gauw gegeten en gauw de koopmannen op bed gebracht.ze waren bekaf.en morgen vieren we dus de verjaardag van onze oudste,Julian.hij wordt 8.
Thijmen is 4 om even op een vraag eerder terug te komen.
Enneh,ja dat waren dus mijn boys daar als kleine handelaartjes op de zuidlaardermarkt.
en de pony is dus 4jaar jong.zij liep s'middag dus in de bestgaande rijpony en werd daar knap tweede,achter everest whoopy (Z2 dr).Iris reed haar voor het eerst onder het zadel op vreemd terrein,ze gedroeg zich daarom fris op het voorterrein,terwijl ze er bij de jongens zo bij liep van "tis mij allemaal best".
Erg tevreden dag gehad,alle Lex veulens een eerste premie en door naar Ermelo,onze Polka Dot ook naar ermelo.De jongens deden het leuk,t'was koud maar droog(had je helaas je regenonderbroek voor niets mee,arlette :+ )en vond het best druk en gezellig.nu wachten tot arlette haar foto's online heeft.gaat vanaf deze kant wel even een respect naar arlette,je staat er altijd.hebt volgens mij geen pony gemist en moet dan ook in de avond alles weer uitzoeken ,opslaan ed.....echt top! +:)+

ellepelle27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:21

Ook wij zijn weer thuis.
Donna kreeg een 2e premie,met het commetaar dat ze op dit moment achter te kort komt,en dat ik,als ik eerlijk kijk,ook terecht.
Ze heeft nog een ingedeukt kontje door het veulen.
we proberen het volgend jaar gewoon weer,dan is ze onder het zadel,en is ze wsl achter veel voller.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:22

Ik ben niet geweest maar mijn man wel, hij was erg gecharmeerd van een veulen, zal zo eens vragen welke! :)

ellepelle27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:26

Ons veulen heeft zich enorm misdragen,wilde voor geen meter meelopen aan het touw,thuis doet hij dat zonder problemen.
Dus sorry voor de mensen die bijna omvergelopen zijn door onze kleine carter.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:27

Een lekker bordje chinees gaat er nu wel in.
Gisteravond (of vannacht) laat op bed, vanmorgen er weer vroeg uit en toen ik thuis kwam direct helpen inkuilen. Heb het nu pas aan eten toe, dus snel wat gehaald.

Ben benieuwd welk veulen MamboBeach.

Heb inmiddels een flinke blauwe plek op m'n arm.
De kleine man was er zat van en ik zat niet op te letten, dus beet hij tot 2x toe in m'n arm. |(

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:31

Was het jouw veulen ellepele, die in de eerste rubriek door het dranghek over iemand heen ging?
Ik stond bij het secretariaat en kreeg het niet helemaal mee, volgens mij liep het met een sisser af?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:35

Dat was toch niet jouw veulen.

Het begin had ik niet helemaal meegekregen, maar volgens mij naaide het veulen ertussenuit en wou de merrie erachteraan. Veulen liep iig op het veld en merrie zat met d'r voorbeen in het dranghek en wou doorlopen terwijl het hek omviel.
Stond een oude man die op de grond viel, maar gelukkig stond hij al snel weer met behulp van anderen.
Merrie kwam gelukkig ook al weer snel met het been uit het dranghek.

Had jij nr 100? Die was extra toegevoegd, eerst stamboekopname en daarna keuren.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:38

annastasia schreef:
Een lekker bordje chinees gaat er nu wel in.
Gisteravond (of vannacht) laat op bed, vanmorgen er weer vroeg uit en toen ik thuis kwam direct helpen inkuilen. Heb het nu pas aan eten toe, dus snel wat gehaald.

Ben benieuwd welk veulen MamboBeach.

Heb inmiddels een flinke blauwe plek op m'n arm.
De kleine man was er zat van en ik zat niet op te letten, dus beet hij tot 2x toe in m'n arm. |(

Ik hoorde hem iets zeggen over een licht veulen of lichte merrie. Ik weet het niet meer. Als hij thuis is vraag ik het even!

Werd het gehouden op het weiland tegenover waar de andere weidepaarden staan?

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:39

trishvm schreef:
nu wachten tot arlette haar foto's online heeft.gaat vanaf deze kant wel even een respect naar arlette,je staat er altijd.hebt volgens mij geen pony gemist en moet dan ook in de avond alles weer uitzoeken ,opslaan ed.....echt top! +:)+

dat is erg aardig van je.. dank je wel.. ik ben alleen bang dat ik er toch 1 of twee heb gemist.... de eerste foto's staan op de site, onder andere die van Polka Dot. Ik heb niet echt een systeem voor de foto's die wat er op staat is niet bv. op volgorde van gemaakt foto's ofzo...

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:41

Annastasia: Nu geniet je nog niet van je bordje chinees :Y) :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:41

Arlette heeft al een paar foto's online, maar helaas mag ik nog een dagje wachten |(

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:42

ARhythmical schreef:
Annastasia: Nu geniet je nog niet van je bordje chinees :Y) :D

Ik kan eten en internetten tegelijk ;)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:44

Arlette, waren er ook nog AD pony's?

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:46

Starlet jij bent dus de fotografe met de blauwe jas? Wat leuk! Ben ook heel benieuwd naar je foto's! Heb je het vast koud gehad als je de hele dag foto's hebt staan maken? Ik vond het iig wel heel erg koud, maar gelukkig regende het niet!

Een veulen in een dranghek heb ik trouwens niet meegekregen, klinkt wel eng, gelukkig is het goed afgelopen?

Trishvm ik vond jouw jongens met die pony ook heel erg leuk!! :D Wat een brave pony ook of niet? En wat een topresultaten van je Lex veulens!

ellepelle27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:48

Wij hadden idd nummer 100,wij zouden naar hengelo,maar mijn dochter is net begonnen met wedstrijden springen,en doet het zeer goed.
Ze staat nu nog op nr 1 voor het kringkampioenschap,en zaterdag de 9e is de laatste selectie.
Ons veulen maakte het gelukkig niet zo bont,om door het publiek te kachelen.

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:53

heb al even gekeken,zitten wederom leuke foto's bij.ben ook benieuwd van foto's van onze koopmannetjes....ennuh,vond dat veulentje wat eerst ging staan plassen ook zo leuk.heb je dus ook nog even gespot met je camera zag ik hihihi.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:01

Hoe was de nummer 1 bij de fancy dress verkleed?

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:14

De nr 1 waren twee zusjes , Gwendolyn (6) op de pony in een prinsessenjurk de pony vol vlinders en bleomenslingers, de hoeven van de pony geel geverfd :D , zus Jayeleigh (11) vanwege de veiligheid ernaast.
De nr 2 was het derde zusje Fayegale (9) met het veulen van de merrie van nr 1, gepimpt met hartjes, slingers en gele hoefjes...

http://img221.imageshack.us/img221/2719/dscf0139q.jpg

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:37

Ik hou er voor vandaag mee op. Alles, behalve de rijrubriek, de rubrieken 8A en 8B en de pimp je pony, staat erop. Namen ed. komen er later nog onder.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 07:57

Iedereen die door mag naar Ermelo gefeliciteerd. Ik heb genoten van veel leuke pony's, het was ook leuk om met een aantal van hier life kennis te maken. Ik heb al veel mooie foto's gezien Arlette en ben nieuwsgierig naar de foto's van de rijrubriek. Wij vonden dat Wicked Polka Dot het erg goed heeft gedaan ze is pas een week of 12 onder het zadel en hier voor het eerst op vreemd terrein. Jury vond haar met name in de galop nog niet constant in de aanleuning en dat klopt helemaal!

ellepelle27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 09:11

Wauw,wat een gave foto's.

kan ik ze ook bestellen?

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 09:25

ellepelle27 schreef:
Wauw,wat een gave foto's.

kan ik ze ook bestellen?

ja hoor die kun je gewoon bij arlette bestellen.

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 11:13

Alle foto's van de RK staan op de site. de namen van de pony's komen er in d eloop van de dag onder te staan.