mijn taak als ponykamp leiding zit er weer op voor deze week. nu week 35 en 36 nog had een hele leuke groep deze week
wie gaat er zondag naar het evenement all for horses in warterlandkerkje (zeeuws-vlaanderen) ik ben er zondag de hele dag samen met mijn instructrice want die moet een workshop geven over sportmassage bij paarden. de site: http://www.freewebs.com/jetohorse/evene ... horses.htm het is de eerste keer dat ze het organiseren maar het lijkt me super leuk
melis__
Geplaatst: 15-08-09 21:53
Hoooooi ben hiero echt al een tijdje niet meer geweest, was jullie even kwijt sorry
Jeanine&Birgit jullie hebben het druk gehad
Beterschap kyllie
Margriet gefeliciteerd met wereldkampioen van je vriend
Jeanine, Ik zit zondag in de zelfde ring als jou zusje met de cross in Wieringerwerf Gefeliciteerd met je rijbewijs !
_helga_
Geplaatst: 16-08-09 21:04
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
vandaag naar evenement all for horses geweest was super leuk en voor de eerste keer ook zeer druk en goed georganiseerd! ook leuke clinics van petra vlasblom met trailer laden,schriktraining en grondwerd&loswerken en springen,dresuur,western en nog veel meer heb ook nog een leuk roze dekje gekocht
x_Jeanine_x
Geplaatst: 16-08-09 21:15
Jetske_ schreef:
Ik ben hier veels te lang niet geweest
Jeanine, Ik zit zondag in de zelfde ring als jou zusje met de cross in Wieringerwerf Gefeliciteerd met je rijbewijs !
Leuk
Alvast sucses!! En dank je wel
supertammy
Geplaatst: 16-08-09 21:38
Bedankt voor de felicitaties! Heb m'n verjaardag helemaal niet gevierd, want een stalgenootje had ging trouwen! Ook super leuk!
@ Karlijn: Leuk huisje joh! Zwembad erbij... lekker! @ Leonie: Veel plezier op vakantie! @ Jeanine: Jeetje! Jij hebt je rijbewijs snel gehaald zeg! Ik geloof dat ik wel 50 lessen heb gehad en nog kan ik niet fatsoenlijken rijden naar mijn idee.
Ik had het net zo lief niet gedaan. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan autorijden!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-08-09 20:06
Zo, ik ben hier ook al lang niet meer geweest, maar hoefde maar weinig bij te lezen. Jeanine, gefeliciteerd met je rijbewijs! Lekker snel gedaan, ideaal zo in de vakantie. Ik heb er geloof ik een maand of 8 over gedaan, had nog een tijdje geen lessen gehad vanwege vakantie en omdat ik mijn theorie nog moest halen en de wachttijd daarop ineens groter was. Maar heb het met 27 lesuurtjes gefixd, en ik ben verzot op autorijden.
cobiie, welkom hier! En ik wens je maar direct een prachtige dag toe donderdag!