Ik heb echt heel fijn warm kunnen rijden Bo was snel ontspannen liep fijn aan de teugel, eigenlijk nog nooit zo fijn warm kunnen rijden, toen kwam de 1e proef naar mijn idee echt heel fijn kunnen rijden, geen grote fouten, Bo was ontspannen alleen bij het wijken op 1 hand viel ze over de buiten schouder maar dat is dan nog niet zo'n ramp voor de eerste proef heb ik 182 punten dat gaat dan nog,
De tweede proef, weer heel fijn gereden oefeningen ging naar mij idee zelf beter als in de 1e proef allen haar benzine was een beetje op haha geen fouten gemaakt en ik ben beloond met 173 tja dat was dan nog niet het ergste maar toen we klaar waren moest ze natuurlijk weer in de trailer en dat wilde ze nog niet, ik dacht dat ze thuis al erg bezig was maar hier was het echt nog 3x zo erg, ze bleef maar stijgeren en stijgeren en is 1x onderuit gegaan, een man stond al de heletijd toe te kijken en na 20 minuten kwam die te hulp, voor dat die begint zegt hij, 'niet gaan huilen he meisje' ik dacht oke dan moet het wel heel erg zijn, hij deed het halstertouw heel raar vast en ook door der mond, 1x werkte ze nog tegen en toen had ze het door dat ze het niet nog een keer moest proberen en ze liep er op, de meneer zij dat ze gewoon uit het uitproberen was. Het ergste vindt ik nog dat ze het nooit heeft gedaan en dan nu doet ze zo vervelend.. We gaan van de week ook maar even thuis oefenen want dit was echt niet meer leuk,
Sorry voor het lange verhaal en misschien typfouten ik zit nog op me telefoon haha
goedzo esmee! dat is echt küt van het laden... maar dat die man dat touw meteen door zijn mond doet jij kent hem niet eens! en hij bo niet! sorry maar dta vind ik echt een big no go!
ik heb het bij rachelle wel eens gedaan, met het wanderen, er kwamen allemaal motoren, tractoren en toen werd ze helemaal lijp... daarna heb ik hem er even doorheen gehaald, anders liep ze gewoon dwars door mij heen.. maar dat was 1x.
Fijn dat de wedstrijden voor je gevoel erg goed gingen. Balen van de trailer, dat ze er niet in wilde. Hebben we ook een periode van gehad met de Friesjes hier, waar Boelie bij staat. Hoop voor je dat het echt maar uitproberen is en dat ze er snel weer mee ophoud na wat oefenen.
Vandaag heb ik eerst de stalletjes uitgemest, de paarden maar binnen gezet. Ze waren helemaal doorweekt van het miezeren en regenen. Daarna ben ik op een andere stal een Haflinger gaan rijden in een les. En daarna heb ik een meisje van daar mee genomen naar Boelie en de Friesjes toe. Hij was gelukkig alweer wat droger En toen had vooral dat meisje hem goed gepoetst. Ook hoefjes opgetild en uitgekrabt. Ik hield de hoefjes wel vast, want hij heeft wel nog de neiging om de hoeven terug te trekken Jammer dat het weer niet mee zat, anders waren we ook nog even gaan wandelen
Ja, ik had het meisje al beloofd dat ze nog een keer mee mocht als het weer beter was. Dan konden we even wandelen of losgooien in de wei Durfde dat nu ook niet aan, omdat alles spekglad leek te zijn door de regen. Maar toen andere meiden op die andere stal hoorde dat dat ene meisje mee mocht, wilden hun ook een keer mee XD Dus Boelie gaat het nog druk krijgen met bezoekjes van meisjes Ach ja, zolang het goed gaat en ik er altijd bij ben
Ik heb net spinazie met kipschnitzelachtigding gegeten
Felien_Kyra
Geplaatst: 09-03-13 21:16
^ haha wat leeeuk dat ze allemaal mee willen!
Naad sterkte met Jewel!
Esmee gefeliciteerd toch nog met het winstpuntje! Bo is niet de enige, Sandor wil de trailer ook sinds een tijdje slecht in, volgensmij sinds hij naar de dierenarts heeft gemoeten is dit een stuk slechter geworden,
hahaha, onze kat doet altijd heel hard en zeurderig miauwen xd