Zo Margriet, Roos bij haar toekomstige vriendje?!
Een schimpie toevallig?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Een schimpie toevallig?!

supertammy schreef:Afwachten dan maar Melissa! Maar het kan ook zijn dat ze haar groeispurt nog moet krijgen. Daar kun ej bij een jaarling nog niet zo veel van zeggen.
Zo Margriet, Roos bij haar toekomstige vriendje?!Een schimpie toevallig?!
AngelsDitch schreef:Jeps een schimpie! En wat was hij gaaaaaaf!
Daar komt dan vast een leuk kleurtje uit! 
Pattypaard schreef:Woeiii Uckfield is nu écht van mij![]()

Toedeledoki!
)
) Ik was dus begonnen met mijn proefje, komt ze uit haar hokje. "Welke proef zijn jullie aan het rijden?" "ik heb hier proef 12 voor me liggen."
Kwaad dat ik was. & super teleurgesteld natuurlijk. Want was ik eens een keertje voor mijn gevoel tevreden. Is het nog niet goed.

) OOk had ik laatst op de limburgse buiten dat ik bij een jury 3e stond (van hem/ haar zou ik mogen afkampen) En bij de ene een na laatste met 20 punten verschil ertussen. Alle andere combinatie's hadden maar 5 p. verschil ofzo.
Je krijgt toch wel dingen waar je echt op moet letten. En je moet op zijn minst verstand van paarden hebben.
Pattypaard schreef:Balen zeg Luca! Maar wel beter dat je het zelf goed vond gaan.
Dat over zoveel punten uit elkaar zitten is (tegenwoordig?) wel normaal. Hoor al een paar jaar dat dat vaker voorkomt.