ja ging wel, was er niet zulk heel moi weer en de meeste Nederlanders zitten al op school, zaten in een paadje met allenmaal Engelse met kleine kinderen die dan sochtends heel hard praten maar we zijn ook naar Dinsey land geweest, geheel ongepland dat was wel super leuk
Gister kappers geweest, ik heb echt heel dik haar, dus zij heeft het focking erg uitgedunt, en in lagen geknipt, ik dacht gister, als ik het zelf in model brengt valt het wel mee.
Maar omg
Die lagen, die gaan bij mij dus heel erg krullen (duh heb krullend haar), dus nu staan die uiteinden in zo'n boog omhoog, hóe lelijk.
Kan wel huilen om dit kapsel, gadverdamme. Elke ochtend maar een uur eerder opstaan om me haar te stijlen
heey ik ben op vakantie gweeest met ghostbuster was echt leuk veel gesprongen enzo:p en ik ben er naar een grotere pony gaaan kijken en ze is het geworden.
little lady schimmel 15 jaar als best oud maarja:"P merrie zz springen z cros m2 dresuur:p alleen ik wil der naam veranderen is zat te denbken aan lipton ice wat vinden jullie
jah maar ze kan echt goed springen maar ik had liever een ruin gehad maar dan had ik haar niet hoeven kopen nou ik wil gewoon een naam dat je niet hoord dat het een merrie is en little lady geeft toe dat is toch verschrikkelijk