)het ishier echgt leuk, heeeel andersdan nederland!

maargoed,ikplaats nog weleenkeerene heel lang berichtje wantik ganu even een film kijken! Maar dat jullienietgaan denkendat ik jullie vergeten ben
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.

, en gister met de 'wedstrijd' 22 dressuur proeven voor gelezen achter elkaar (A) oepss...

I love it! Nog veel plezier!! 

Allemaal te zeggen dat hij straks naar mij toe ging en op de bank ging zitten en dan ne*uken (was een grapje natuurlijk, dat zeiden vooral die kinderen die 13 ofzo waren, je weet wel die beginnen net te puberen enzo)
, hallo er zaten kleine kinderen bij!
Dus dat heb ik ze ook gezegd. Ze begonnen er allemaal over dat hij mij wel aantrekkelijk vond enzo, en die andere vriend (waarvan ik zei dat het wel mijn type was, noem hem wel even G) die zei dat ik allemaal niks met hem moest nemen ofzo, omdat hij vervelend was enzo, voor de grap zei hij dat.

(menneke haha typisch brabants
)
) en op de kermis met 2

Hij weet gewoon dat ik dat niet leuk vond, lief toch!?
Ga misschien morgen avond met hem naar de kermis, kijken of het een leuke jongen is.
_helga_ schreef:mariska houtman en joalien van de vreede allebij met walzer
ik weet nie precies hoelaat ze moeten
Wie weet wordt het wel wat met die jongen.
Foresters aan de top! 

:
. maar had dit tegen een vriendin gezegt en die zegt dat ik wel is verkracht had kunnen worden en dat ik haar moet beloven nooit meer met een jongen van 18 te zoenen.. maar ik ben bijna 16 en val gewoon op oudere jongens niks mis mee tog?