[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 05:58

( ik ben opvakantiein amerika, vandaar dat ik om deze bizarre tijd in nederlandzit terwijl het hier gewoon normale tidjsavonds is. :D )

het ishier echgt leuk, heeeel andersdan nederland! :)
maargoed,ikplaats nog weleenkeerene heel lang berichtje wantik ganu even een film kijken! Maar dat jullienietgaan denkendat ik jullie vergeten ben ;).

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:42

Jorine!!!!!!!!! Wat gaaf!! Veel plezier daar verder!! :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:07

Goeden morgen dames :D

Ik ben een weekje als kampleidster wezen werken :D

Was echt top! vet relaxte kinderen :D
Ben nu wel een beetje moe :)
En stemloos.... iets te veel boos geworden :D, en gister met de 'wedstrijd' 22 dressuur proeven voor gelezen achter elkaar (A) oepss...

Moet nog ff gaan bij lezen hoor :D

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:28

Wow vet jorine
Veel plezier! :D

Dinsdag ben ik na de clinic van anky in elim geweest
Was wel moooi & was ook ringmeester/es?:P

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:05

Veel plezier jorine!

de les van vandaag is verzet naar dinsdag omdat het zo slecht weer is hier. ;)
vanavond naar de kermis in vlissingen

en woensdag misschien naar wedstrijd in westkapelle :+

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:22

Nee, Jorine! Op vakantie in Amerika?! :D Dat had je ook wel even mogen melden van te voren! Gaaf zeg! :P

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:11

Hooooi :+:

Jorine nog veel plezier op vakantie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 01:57

supertammy schreef:
Nee, [***]! Op vakantie in Amerika?! :D Dat had je ook wel even mogen melden van te voren! Gaaf zeg! :P

hahaha, hetishier erg gaaf ja! Heel anders dan Nederland ;)!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:19

Wauw Amerika :+: I love it! Nog veel plezier!! :D

Ik moet jullie iets vertellen! :+
Ik moest gisteren oppassen, op mijn neefje en nichtje, en op een gegeven moment kwamen wat vrienden aan de deur om te vragen of ze mee buiten kwamen spelen. Dus dat mocht wel van mij, op een gegeven moment ben ik even naar buiten gegaan om te kijken. Was daar een jongen van mijn leeftijd, mijn eerste indruk: Niet echt een type die ik leuk vind, maar geen verkeerde jongen ofzo! Nou hij zat hele tijd naar mij te kijken enzo, en op een gegeven moment kwam er een andere jongen, type waar ik wel naar op zoek was, hij was lang enzo! :o
Dus toen kwamen er allemaal kinderen enzo, en toen heb ik even mijn neefje naar binnen gehaald want die was dus in zijn pyama naar buiten gegaan (zag er niet echt uit als ene pyama ofzo) en toen kwam ik terug zei zo'n jongen tegen mij: Jaa die jongen daar (die eerste jongen waarvan ik dacht dat het niet echt mijn type was (ik noem hem even N) die zei toen jij weg ging: wie is dat lekkere ding? Nou ik wist even niet wat ik moest zeggen , toen gingen we babbelen met de buurt en toen probeerde ze hele tijd mij een hem te koppelen enzo! :') Allemaal te zeggen dat hij straks naar mij toe ging en op de bank ging zitten en dan ne*uken (was een grapje natuurlijk, dat zeiden vooral die kinderen die 13 ofzo waren, je weet wel die beginnen net te puberen enzo) :oo, hallo er zaten kleine kinderen bij! :oo Dus dat heb ik ze ook gezegd. Ze begonnen er allemaal over dat hij mij wel aantrekkelijk vond enzo, en die andere vriend (waarvan ik zei dat het wel mijn type was, noem hem wel even G) die zei dat ik allemaal niks met hem moest nemen ofzo, omdat hij vervelend was enzo, voor de grap zei hij dat.
Dus toen was het al laat en moest ik de kinderen naar bed brengen, dus toen liepen ze met heel de gang mee (5 man ofzo) dus te maakte ik de deur open liepen ze allemaal mee naar binnen! De sukkels! :P
Dus toen heb ik ze naar buiten gejaagd en gezegd voor de grap: Kom maar lekker over een uur terug!

Dus ik zat lekker op de bank, zie ik N ineens voor het raam staan, dus ik maak een gebaar: ga weg! Dus ik ging even naar buiten en zeggen dat hij stil moest zijn, toen kwam G er ook aan en nog een andere menneke van 13 ofzo. En dat Menneke begon van alles te vertellen, dat hij (N) had gezegd dat hij mij leuk vond, dat ik zijn type was en toen zei hij: Zou je hem een gunst willen doen? Jouw nummer aan hem geven! Nou ik dacht van, wtf! :7
Dus ze bleven maar aandringen, op zich was N geen verkeerde jongen dus ik dacht, waarom niet, heb al ff met hem lopen babbelen enzo, dus ja! Toen heb ik mijn nummer gegeven en toen zei dat menneke weer: Nou misschien bloeit hier nog wel een relatie uit! :j
Dus toen kreeg ik een uur later allemaal smsjes van hem, heb maar gewoon een beetje kort op geantwoord, hij wilde mij beter leren kennen enzo, ik heb gezegd dat ik niet te hard van stapel wilde lopen. Ik had ze van te voren nog gezegd dat ik al een andere jongen leuk vond, maarja! Dat ga ik hem straks wel vertellen denk...

Maarja dit was het dus, en het was zo grappig, nu weet dus heel de wijk daar over mij en hem enzo, :+

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:30

haha wel leuk karlijn!! :+ (menneke haha typisch brabants :P )

ik was gistere naar de kermis in vlissingen geweest daar kwam ik 2jongens tegen die ik 3weken geleden op de camping in zeeland heb onstmoed ze waren mer zn 5en(wel allemaal 18 :o ) en op de kermis met 2
en we waren met nog een oudere jongen want het was 45minuten met de auto en die mocht un wel
dus we hadden heel de avond op de kermis rond gelopen en daarna naar de mac geweest
en toen hadden we afgesproken om dinsdag middag naar hun toe te gaan!! en die andere jongens zijn er dan ook!! :D :D

mijn dag kon niet meer stuk, ben hellemaal blij!!!!
maar nu heb ik wel een beetje ruzie met mijn vriendin want die vind een van die jongens leuk en zij gaat dus niet mee ;)

maar heb ook nog slecht nieuws :(:)
de buurman van waar de paarden staan heeft zich vanacht opgehangen..
ik heb hem gistere nog gezien, het geeft egt een raar gevoel!
omdat ik het ook totaal niet zag aankomen

sorry vooor het lange verhaal :o

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:36

Getver Helga! Dat is schrikken! :(:) Bah...

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:38

een vriendin van me heeft woensdag wedstrijd in westkapelle maar ik kan niet mee :(:)

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:28

Ow, hoe heet ze?! Misschien kan ik tussendoor nog even rondneuzen of ik ze zie? :P

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:36

mariska houtman en joalien van de vreede allebij met walzer
ik weet nie precies hoelaat ze moeten ;)

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:56

Ow, de naam Walzer heb ik ergens zien staan. In de B volgens mij... ik zal eens kijken morgen. ;)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:16

jaa klopt in de B ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:00

Sterkte Helga!!!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 23:13

aaaah jammer Helga,

Omg, ik ga nu met die ene jongen (N) iets afspreken, hij is best schattig! :o

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 23:21

Hij wilde dus een keer afspreken enzo, alleen met mij.. hij zei: Jaa jij mag kiezen waar we heen gaan, mij maakt het niet uit. En hij zo: Ik betaal wel enzo. Vet lief :+:
Zaterdag gingen ze ook naar binnen in dat huis waar ik moest oppassen, en dat pikte ik dus niet. En vandaag deden ze dat weer, behalve hij, hij zegt zo: ik wacht hier wel :) Hij weet gewoon dat ik dat niet leuk vond, lief toch!?
Hij zegt allemaal: Ik wil wel alleen met jou, jij mag kiezen waar we heen gaan, ik betaal wel enzo.
Lief toch :+: Ga misschien morgen avond met hem naar de kermis, kijken of het een leuke jongen is.
Hij zei dat hij ook niet zoent op een eerste afspraakje! Schattig :+:

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 00:07

_helga_ schreef:
mariska houtman en joalien van de vreede allebij met walzer
ik weet nie precies hoelaat ze moeten ;)

Ze waren allebei afgemeld. Helaas!

@ Karlijn: Klinkt allemaal heel gezellie! ;) Wie weet wordt het wel wat met die jongen.

Ik ben weer 2 winstpunten rijker. Ik was 2e eerste met 180 en 183 punten. *\o/* Foresters aan de top!

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 00:15

hooooi :+:

wat eng zeg helga, dat die buurman zich heeft opgehangen

Gefeliciteerd met je 2 winstpunten elizabeth :D

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 10:04

Ik ben weer terug uit Turkije! :D

Gelukkig is Macho in die tijd volledig van zijn kreupelheid af.
Hij liep niet helemaal rad. Rust heeft hem dus goed gedaan, nu weer rustig opbouwen!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 10:14

gefeliciteerd met je 2 winstpunten :D
klopt dat ze waren afgemeld want walzer stond heel de dag kreupel. :(:)

ik heb ook weer is wat meegemaakt hoor :P :

ik en een vriend(18) hadden een bbq bij een paar jongens ook van 18/19 jaar.
en iedereen was aan de drank en ze hadden mij een beetje dronken gevoerd en toen belde me moeder op waar blijf je? je moet naar huis toe komen maar die evriend waar ik mee was had al super veel gedronken dus mocht geen auto meer rijden en het was 1.5 uur met de auto..
duss toen had ik gezegt dat ik daar bleef slapen en dat was dan goed als ik maar voor 11 uur thuis was woensdag.
dus we wouden om 4 uur gaan slapen maar niemand was moe en zat rechtop in bed.
dus om 5 uur lagen de eerste 2 te slapen en we waren met zijn 4en en ik was het enige meisje
dus ik kon egt niet slapen en lag samen met een jongen in un bed.
duss toen gingen we zoenen enzoo en om 6 uur ging de wekker weer dat we de troep op moesten ruimen van de bbq dus we hadden hellemaal niet geslapen dat heb ik well gemerkt was hellemaal dood toen ik thuis kwam heb net even lekker 12uur geslapen! ;) . maar had dit tegen een vriendin gezegt en die zegt dat ik wel is verkracht had kunnen worden en dat ik haar moet beloven nooit meer met een jongen van 18 te zoenen.. maar ik ben bijna 16 en val gewoon op oudere jongens niks mis mee tog? :o

sorry voor het lange verhaal :o

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:23

Haalloowwaaa :D

Morgen avond naar CAI Beekbergen :D
Lekker 2,5 daagjes werken :D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:17

Morgen op kamp! *\o/*