Ik heb de opdracht af Heb het over algemeen reclame gedaan maar dan als de echte conclusie die sticker haha nouja als het niet goed is dan maak ik hem wel opnieuw haha
haha achja je hebt iniedergeval je best ervoor gedaan esmee , je hebt dezelfde methode geloof ik als dat ik volgend jaar had, heb dit jaar echt eentje die een stuk minder fijn is
mmm skeeleren haha, dat is een tijd geleden voor mij.. lijkt me best wel leuk om weer een keer te gaan doen xd
nu beginnen aan aardrijkskunde, ben daar echt slecht in dus dat word even heeel goed leren xd
Geschiedenis en Engels de rest gaat me wel goed af maar voor geschiedenis hoe hard ik er ook voor leer het is altijd een onvoldoende en Engels dat vindt ik gewoon heel moeilijk terwijl dat Duits dan weer echt een makkie is haha
Mendy1984
Geplaatst: 07-03-13 22:52
hoihoi hier een NF fan! ik ben sins een paar weken weer trotse eigenaar van een NF nou wou ik vragen of hier nog meer mensen zijn met een nakomeling van Sulaatik's Peter Pan ik weet dat mijn NF sprekend papa is qua uiterlijk, maar hoe zit met de andere nakomelingen? en hoe is hun karakter?