Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vroli1 schreef:@angelsditch: ik gok 7.500,-
Daphne_ schreef:angelsditch; 5000,- (zonder veulen)
MarexVictor schreef:Angels Ditch Rosalinde: Ik denk iets van een 6000 euro.
Zepjuh schreef:Angels Ditch Rosalinde: Mooie pony!, drachtig: 2500.--?
SuperTammy schreef:Angels Ditch Rosalinde: € 2500,- Stermerrie, maar heeft gezien de leeftijd nog niet zoveel in de sport gepresteerd
Kitty_Gomez schreef:AngelsDitch : 2000,- is nog niet officieel uitgebracht (zonder veulen)
. (grapje
) 

)
) en echt bomproef. Je zet er zo kleine kinderen op, daar hobbeld hij braaf mee rond. Ervaren ruiters gaat natuurlijk ook, maar als je meer van hem vraagt verwacht hij ook meer van je (die eerlijke behandeling zoals ik al eerder zei) dus als je erop gaat zitten met de gedachte van: we zullen het hier eens even laten zien hoe het moet .. tja, dan kan je wel eens bedrogen aankomen 

).
schriktraining is echt iets voor de lol en niet om wat te leren want hij trekt zich werkelijk waar nergens iets van aan
)

AngelsDitch schreef:Zep: €3000 (mooi beestje, knap springwerk)
Merrylegs: €1500 (foto’s doen het niet, geen afstamming)
Silke: €3500 (prachtbeesje, leuke afstamming)
Butterfly: €3500 (knap ding)
Oosterhoff’s Magic Fairy Taile: €1500 (foto’s doen het niet, nog niet zoveel ervaring)
Oldenkamp’s Bruining: €2000 (Leeftijd? Afstamming?)
Comm’s Forest Amarant: €2000 (mooie afstamming, mooie leeftijd nog, kleine maat, moet nog wel wat leren)
Sulaatik’s Muscatel: €2000 (foto’s doen het niet, nog jong, grootte? moet nog wel wat leren)Kantje’s U2: €3500 (goed niveau, goede afstamming)
Klootwijkhoeve’s Minou: €2000 (oudere pony, wel goede ervaringen, kleine maat)
Corientjuh94: €400 (afstamming onbekend)
’t Weikes Patty: €1500 (leuke afstamming, helaas maneneczeem, nog jong, nog geen ervaring)
Hali’s Taco: €2500 (leukerd, leuke afstamming, geen wedstrijdervaring)
Noa: €2500 (leuke leeftijd, kan nog veel leren, afstamming?)
Lady’s Moshan: €1000 (hengst, jong)
Charly van st. Walburg: €1500 (jong, geen ervaring)
Melina: €1750 (jong, net onder het zadel)
Equile’s Mari: €2000 (jong, nog geen wedstrijdervaring)

. 

) heb ik gekregen toen hij nog bijna niks kon, inmiddels al in een jaartje bijna in de L2, hij heeft ook een goede sprongkracht, en vindt SGW echt geweldig. Heel koel in het hoofd, en schrikt van niks, maar zeker niet sloom of slaperig