Gisteren een heerlijke stap rit gemaakt met een vriendin, lekker bij kletsen. Kom ik op stal aan begint meneertje ineens kreupel te lopen! Dat word afspuiten en flink rust. Baal er van!
@Helga: heb even in je topic gereageerd @Romy: Balen zeg, bah, geef hem maar een knuf van mij! @Birgit: Veel succes morgen !! @Jeanine: Succes met het zoeken, hij komt mij niet bekend voor helaas!
Ik heb trouwens heel erg leuk nieuws Vandaag ging ik met een vriendin ( haar verzorgpony staat bij Mexx op stal) gingen we balkjes draven, nou als het eventueel goed ging, even een klein sprongetje wagen. Dus wij beginnen, ik ging er eerst naast lopen, want ik weet totaal niet of Mexx kon springen, en hoe hij zou reageren, maar ging toch goed op het begin even spannend, maar toen hij er eenmaal over was ging het goed! Dus wij een draf over de balken, ging echt super goed! Kei netjes die beentjes eroverheen Toen kwam de eigenaresse van Mexx, is altijd heel gezellig, altijd kletsen enzo En ik zei dus dat we bezig waren met balkjes draven, zegt ze zo: nog niet gesprongen? IK zo: Nee, want ik weet nog niet echt of hij dat wel kan. Die eigenaresse heeft namelijk weleens verteld dat dat niet helemaal goed was voor zijn rug. Maargoed, aangezien het voor een keertje was en niet zo hoog, gingen we toch (samen met mijn vriendin) een sprongetje wagen Mexx deed zijn oren naar voren ging echt super snel op de hindernis af en sprong er hoog over! Echt gaaf Dus daarna nog wat hoger gesprongen, je merkte wel meteeen dat hij merkte dat hij iedere keer hoger ging, de hindernis. Dus dan gingen die oren weer naar voren en sprong hij er weer heel hoog over Soms kwam ik met mijn houding niet goed uit, want soms zette hij heel vroeg of, soms te laat, soms sprong hij heel hoog, maar het was wel echt leuk ! Ben trots op Mexx
Heb net les gehad met Mexx, heb hard moeten werken zeg ! Hij vond alles eng op het begin, maar op een gegeven moment liep hij echt super lekker! En ben voor het eerst met Mexx in de bossen gaan rijden! Na de les gingen we nog even ene blokje om (met een vriendin van mij, haar paard staat op stal van Mexx, is hetzelfde meisje als toen bij het springen, zal maar even meteen zeggen hoe ze heet: Maaike ) en dat deed hij goed zeg! Alleen last van de muggen, dazen enzo. Dat was wel minder, op het laatst hebben we even gedraafd en meneertje was zo lekker relax ben weer trots om hem! Ga morgen weer met hem balkjes draven!
@Karlijntjee beter dat het goed met rijden gaat! Denk dat er ook veel mensen op vakantie zijn. Ik ga aankomende dinsdag naar Turkije! Macho loopt godzijdank al hele stukken beter. Dus ik denk dat als ik terug van vakantie komt hij weer helemaal goed loopt en hem dan laat bekappen door de hoefsmit. Hoefsmit zou eigenlijk morgen komen maar omdat hij kreupel loopt wilde ik hem eerst even rust geven voordat er met zijn hoeven werd gefrunnikt.
Karlijntjee
Geplaatst: 12-07-09 16:02
Fijn dat Macho beter loopt !
Had ook nog even op de vz-pony van mijn vriendin gesprongen:
Ohh romy, gelukkig dat het nu beter gaat! Moet vast een hele opluchting zijn?
Ik ga 15 augustus naar Spanje, ik zit bij Lloret de mar. Ga nog met een andere familie, die hebben 3 kinderen van onze leeftijd Zeeland is ook lekker zeg! Helga ik zie trouwens dat je bij mij in de buurt woont!
_helga_
Geplaatst: 14-07-09 12:13
oja, zie het nu pas haha
_helga_
Geplaatst: 14-07-09 12:14
wanneer gaan we eigenlijk is een keer meeten met zn alle?