Kleurtje maakt niet uit. Maar het lieft pollomino of valk. Type maakt ook niet heel veel uit maar liefst nog te korst in de hals/rug want dat is rachel ook. En een goed been/knie werk
Wat je ook kan doen is naar de hengstenkeuring in ermelo gaan, ben ik ook ooit geweest omdat de zoon van Dominique mee deed een ook een goedgekeurde dekhengst werd, en dan zij je heel veel hengsten en dat was wel erg leuk om te zien en krijg je ook een goed beeld ervan,
Verder vindt ik Mikel ontzettend leuk Niet omdat het ook de vader van Bodea is maar ik weet niet vindt het zo'n leuk beest maar die is zwart en ook niet super lang in de rug, maar weet niet of hij in Nederland dekt en of dat er al iets van die stam in Rachelle zit want inteelt wil je denkik ook niet
En zal ik eerder naar versace kijken want de andere zijn meer spring
Pippelinos
Geplaatst: 06-03-13 17:54
En hoe ging het op school Lynn?
Noor, heb je kaarten?
Ik ben nog niet zo heel lang thuis was even naar dorp met een vriendin want morgen is een andere vriendin jarig haha
Strakjes als ik avond gegeten heb dan ga ik met Bodea wandelen in de bossen gewoon ik ook te voet haha maar dan heeft ze toch een beetje der spiertjes gebruikt na het springen van gister maar is het niet heel vermoeiend ofzo haha
Jullie nog plannen met de pony's?
Oh mensen ik heb me Duits echt verkl**t maarja had niet echt geleerd haha hoef deze week niet meer te leren so van vrijdag is verzet naar maandag en pw van vrijdag is weggehaald dus hoef straks alleen een beetje hw te maken haha