L2 moet je 10 meter wijken en in de L1 maar 5 en het achterwaarts komt er bij en volte 15 meter galop, maar ze beheerst deze dingetjes al goed en heb nog even tot het zomer seizoen om te trainen dus dat moet hopelijk goed komen
toestraks op school was ik heel druk en een meisje werd kei boos op mij, zei ze: Noor ik ga een boek over je schrijven hoe irritant jij wel niet bent zei ik: ooowww! coowl, wat komt er in!? zei ze: nou, je bent irritant, maakt nooit je huiswerk, leert nooit, stelt alles uit, kan niet plannes, is veel te druk, is lui en nog veel meer... ik moest zo hard lachen! ik wil mijn boek lezen
ik ben echt heel erg op dat gebied.... ik heb echt wel wat anders te doen dan leren.... ik kan wel zeggen dat ik het doe maar ik doe het toch niet... mij is altijd geleert om niet te liegen
Haha ja en dat zijn dan ook nog eens open vragen waar ik helemaal niks van snap kijk als het nou abcd vragen zijn dan is er nog een kansje maar het zijn altijd open vragen
Had trouwens voor me so een 4,1 was die woensdag dat ik weer ziek naar huis was gegaan dus die dinsdag ook niet echt kunnen leren maarja haha ik kies volgend jaar toch geen geschiedenis