dat wel.. Maar dat weet ik niet zo snel uit mijn hoofd
idylle
Geplaatst: 09-08-09 14:02
butterfly 3750 mexx 2200 Fairy Tail 2000 (FT moest 2000 zijn ipv 200)
De mijne is: Comm's Forest Amarant. 4 jaar, 1 mnd ohz (pakt dit erg goed en snel op. rijd haar gem. 2 a 3x pw en begint nu zonder dat ik het ''vraag'' al stukjes nageefelijk te lopen) Leert ontzettend snel en iets wat ze niet kent moet ze ff van schrikken en dan laat ze het allemaal netjes toe. Heb met haar 1x langs de weg gelopen en keek echt nergens van op, alleen op de terug weg liepen we over een boeren wegje waar net 1 trekker kan rijden en daar moest ze dus echt vlak langsheen en toen sprong ze ervoor ipv erlangsheen, maar toen ging die man stil staan en liep ze er alsnog netjes langsheen. Heeft erg goede techniek met vrij springen!!Tevens is ze kindvriendelijk want mn zoonjte van 7 met 0 ervaring kan er zo op gaan zitten en met haar rondstappen (met begeleiding) Ze staat ingeschreven bij het veulen stamboek, de rede dat ze alleen daar staat is dat ze een witte vlek op haar linker bil heeft verder is ze appelschimmel met donkere manen. Haar vader is Rascalsfarm Beau Geste en vader van moeder is Arenbergs Maurits.
O,ja het is een KLEINE maat NF ze is namelijk een C-pony gemeten op 1m28
mijn new forest. Sulaatik's muscatel... vader : mescalero moeder : ginger ale
muscatel is geboren op 17 april 2006, dat maakt hem 3, ik heb hem vandaag precies een maand in bezit. hij is nu 6x bereden zonder problemen. hij krijgt tussen het rijden door 2 a 3 dagen rust zodat hij het allemaal in zijn bovenkamer kan verwerken. hij heeft tijdelijk met een shet veulentje in stal gestaan, en daar deelde hij samen het voer mee kei lief. heb geen foto's onder het zadel
foto kan ik event. via e-mail sturen, heb de foto's namelijk via bitmap in pc staan en die accepteerd bokt niet en weet niet hoe ik dat kan veranderen in jpeg oid. soryy voor het offtopic maar voor foto's van Comm's Forest Amarant moet je ff je mail adres mailen
Waarom zou ze het niet menen? Ik zou ook niet veel meer taxeren. Ik vind het een perfect bedrag! Pony is 4 en net zadelmak, dus kent nog niets, onbekende afstamming waar ik nog nooit van gehoort heb en ze is een kleine New Forest.
nou heb 2 mdn geleden 825 euro betaald haha Ben dus erg blij dat ze ze hoog in geschat word , is leuk om te horen dat je je niet hebt laten beduvelen met de koop
zo wat heb jij mazzel gehad zeg! prachtige pony voor zo'n prijs
naam; tessa vader; jasper moedersvader; mondays moscan leeftijd; 11 schofthoogte; 1,47 niveau dress; m1 springen; l geen gebreken, is kroonmerrie, geeft hele mooie veulens.
naam; valerie vader; valentino moedersvader; jasper (bovenstaande is moeder van valerie) leeftijd; 7 schofthoogte; 1,46 niveau dress; b niveau springen; b valerie heeft voernijd, is stermerrie en is een goede sportpony.