Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Jeanine_x schreef:Jeanine is back uit de Ardennnen![]()
Was vet en vet gaaaf
top weer gehad, lekker geklommen op een rots, toen op naar het bivak, eten, kampvuuur, tentbouwen! abseilen gedaan, raften en kajakken, kajakken was engRaften was echt zooo kicken om te doen (A)
Uhmm heelwolk (aan een touw aan elkaar vast omhoog klimmen, mega steil!) was uber vet om te doen, wel dood eng! was echt vet steil!!! toen weer bivak, kampvuur etentent bouwen!
weeeer 6 uur s'ochtends eruit! donderdagochtend ook, en vrijdag getokkeld, en nog 1 berg dinges beklommen, en nog managemant games gedaaan, toen naar huis!
zouden tussen 12 en 1 uur gaan rijden,.... werd *piep* half 3!!! kregen we nog pech onder weg, andere bus dan, 1 uur stil gestaan!!!file gehad in Maastricht en Eindhoven!
Komen we kwart voor 8 op school, gelijk bij mams in de auto gesprongen, omgekleed en naar theorie cursus voor de auto in Nijmegen gegaan... tot kwart over 10! toen naar huis, ff bicmac gehaald, eten, pc aan, mail kijken, bokken en hyven
Beetje lang geworden (A) oeppss...
xx

ik kom hier ook niet zo heel vaak meer trouwens
sorry sorry sorry iedereen
ging wel lekker, alleen bij beide proeven een keer verkeerd gereden (1x hoorde ik het niet goed, en wist toch zeker dat ik bij c die volte moest maken, nee dus
bij e
, en de andere keer las mn moeder helemaal verkeerd
)
en 2e met de eerste proef 
(maar we rijden nog even door in de L2
) 
! 

echt een mooi dier, en Bambi blijft natuurlijk ook super!
)

me zusje is dan op kamp

_BlackPearl_ schreef:Kirsten: nee hoorik kom hier ook niet zo heel vaak meer trouwens
sorry sorry sorry iedereen

.