heb je het veulen helemaal geschoren???? Wat zal die van onze buurvrouw dan uit de toon vallen....heerlijke wollebaal!
Hij staat overigens gewassen en gestreken op stal
trishvm
Geplaatst: 01-07-11 20:29
yep helemaal geschoren.er zullen vast meer zijn die ongeschoren in de baan komen.wij scheren ze altijd,als er wat te scheren valt.
starlet
Geplaatst: 01-07-11 21:05
trishvm schreef:
8.00 uur is prima hoor,denk dat wij wel iets eerder zijn,maar n'joy hoeft pas om 8.30 in de baan.
Wil je mij niet meer zo laten schrikken.. 8.30 uur? De premiekeuringen beginnen om 9.00 uur....
trishvm
Geplaatst: 01-07-11 21:22
oke,foutje bedankt...wij zijn er zowiezo vroeg zie je morgen arlette.hopen op mooi weer.
starlet
Geplaatst: 01-07-11 21:24
Ik schrok er echt van, ik moet al erg vroeg weg (vind ik zelf) dus elk half uurtje langer in mijn bed wordt zeeeeeer gewaardeerd!!!
trishvm
Geplaatst: 01-07-11 22:05
wij moeten ook vroeg op hoor.. wij vertrekken om half 7,dus om 6.00 uur op stal en dan om kwart over 5 uit bed. .....mag dan nu ook wel nodig naar bed.tot morgen allemaal en iedereen veel succes gewenst
haha, ik heb de meiden heel rap naar bed gestuurd omdat ik door het bericht van Trishvm uitging van 8.30 aanvang... . lekker heb ik onverwacht een half uurtje extra
Jij ook gefeliciteerd! Had het voorbrengen gezien, en ging inderdaad niet helemaal zoals het moest. Maar toch knap dat ze 1ste is geworden!
Ermelo is inderdaad de 30ste. Heb ze net lekker thuis op stal gezet. Kan ik ze komende maand extra goed in de gaten houden.
Condesa
Geplaatst: 02-07-11 15:52
Tja het was de eerste keer voor ons, we waren van plan eerst naar de anderen te kijken, eigenlijk zouden we ook pas als laatste moeten. Maar toen stonden we er al en toen moesten wij gelijk maarja, ik ben tevreden!
Het hengstveulen van mijn buurvrouw die ik vandaag mee had, stond ook aan kop! Dit was extra bijzonder , want hij is het Kantjes Appart veulen met het maanoog, waarover we hier op Bokt de vraag hadden of het zinvol was om hem voor te brengen.... Dus wel! Hij liet zich ook netjes zien ( in de kampioenskeuring niet meer, bokte en sprong hij alle kanten op...)
Tussen de middag hebben mijn dochters met de Oleander merrie en dit veulen meegedaan aan pimp je pony. De merrie in de vlinders, het veulen vol hartjes , bloemenslingers er bij en de jongste in een prinsessenjurk erbovenop. Het veulen vond het allemaal best!
Ik zal zo even proberen een foto te plaatsen! Gwendolyn en Jayeleigh waren eerste met de merrie en Fayegale werd tweede met het hartjes veulen!
Overigens waren de jongens van Trishvm ook super leuk om te zien, ze waren als boerenmarktkooplui en deden werkelijk handje klap in de ring!!! ( derde)
Ik ben ook weer thuis.. Ik vond het een erg leuke keuring, veel goede pony's gezien...... Nu ga ik me storten op alle foto's en dat zijn er zoals gebruikelijk weer veel te veel... Erg leuk om een aantal mensen in dit forum te hebben ontmoet...
Wij stonden heeeeeelemaal achteraan. Dat we niet vooraan zouden lopen wist ik...maar laatste? nee. Mooie zwarte merrie van Raymond (koetsiershoeve) liep ook ver achter in de groep. Zonde! Echt een prachtpony.
Starlet: was jij de fotografe in de ring??? Dan ben ik heel benieuwd naar je foto's!
Trishvm: Hoe heeft de 4 jarige ( de je jongens meenamen bij pimp je pony) het 'smiddags gedaan/ Geweldig hoe braaf ze was , de jongste van jou, wat een apie!! Hoe oud zijn de boys? Dat handjeklap , net echt! Trouwens, super dat je meteen een voorbrenger regelde, en wat voor 1! Ik denk niet dat ik het halstertje af had durven doen, had hem alleen nooit weer gekregen maar met "jouw"voorbrengers...!
astrea
Geplaatst: 02-07-11 20:41
Ook wij waren zeer succes vol met onze twenters 1 en 2 en door naar ermelo en jeugkampioen. Wat wil je nog meer, zeer tervreden. Ook hele mooie pony's gezien. Onder anderen Lex, Frodo en Macho toch hele leuke nakomelingen van gezien.
Ieder die in de prijzen zijn gevallen en die ook doorgaan naar Ermelo gefeliciteerd en zet het beste beentje over een maand weer voor.
Trishvm was dat een pony van jou bij de pimp je pony de marktkoop jongens?