Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasha schreef:Jeetje...... dat stuk had ik nog niet eens gelezen...
Overigens wordt hij op keuringen toch ook vaak gewoon met een trensje getoont hoor... misschien nog iets beter opletten![]()
Overigens.... voor als je het nog niet door had, ik heb Orlando 2 jaar gereden... dus dan weetje even dat ik niet zomaar mensen Napraat, of denk dat hij gevaarlijk is omdat hij steigert...
Daar had Orlando een reden voor, een eerlijke pony wil eerlijk behandeld worden... en je mag het die amazone zelf vragen.. Zij weet ook dat het do
or een combinatie van factoren was en dat het niet aan de pony lag...
.
creabea schreef:Over de jonge hengsten? bedoel je de nieuw gekeurde?
In ieder geval een fantastische beweger is Surpice van Dhr Brummer en Hoppenhofs Tycko van Jurrius.
Van de jaargang van vorig jaar vond ik Rivaldo echt fantastisch onder het zadel. Wat een fijne pony.
Heeft een van jullie enig idee wat Orlando aan zn linker oog heeft?
Viel ons meteen op en zo ook de mensen rondom ons op de tribune?
pietsie schreef:Pasha schreef:Jeetje...... dat stuk had ik nog niet eens gelezen...
Overigens wordt hij op keuringen toch ook vaak gewoon met een trensje getoont hoor... misschien nog iets beter opletten![]()
Overigens.... voor als je het nog niet door had, ik heb Orlando 2 jaar gereden... dus dan weetje even dat ik niet zomaar mensen Napraat, of denk dat hij gevaarlijk is omdat hij steigert...
Daar had Orlando een reden voor, een eerlijke pony wil eerlijk behandeld worden... en je mag het die amazone zelf vragen.. Zij weet ook dat het do
or een combinatie van factoren was en dat het niet aan de pony lag...
.
dank je pascha , nu leest de rest van het forum ook dat ik geen spookverhalen vertel en dat hij daar een handje van had.de reden waarom weet ik niet ,ik heb het alleen waargenomen.
Ik wil zeker niet negatief over de pony zijn ,ik heb eerder al aangegeven dat ik het een mooi type vind en een fantaschtische beweger.
Stal_Fiore schreef:Ik lees overigens net pas dat Pirelli verkocht en geruind is en dat Cojac ook te koop staat.... pffffff we raken steeds meer kwijt. Zonde!
Stal_Fiore schreef:Nope, maar zijn ouders zijn goede kennissen van mijn oudersmaanou schreef:Dan kan je beter Raymond zelf bellen/mailen, dan kunnen wij niks fouts zeggen
Oke, jij hebt ook gebeld met Raymond zelf begrijp ik?
violente schreef:Ik hoorde (maar weet het dus niet zeker) dat Barclay ook verkocht is!? Op zich vind ik het geen ramp als hengsten op een gegeven moment de sport ingaan, als we maar voldoende hebben mogen genieten van hun genen, nu en in de toekomstBij Shardon moest ik ook even slikken, maar er zijn volop nakomelingen die hem kunnen opvolgen! Gelukkig staat de nieuwe aanwas te springen om in de voetsporen van de oudere heren te treden of juist nieuwe paden te bewandelen
Stal_Fiore schreef:Ik lees overigens net pas dat Pirelli verkocht en geruind is en dat Cojac ook te koop staat.... pffffff we raken steeds meer kwijt. Zonde!
violente schreef:Ik hoorde (maar weet het dus niet zeker) dat Barclay ook verkocht is!? Op zich vind ik het geen ramp als hengsten op een gegeven moment de sport ingaan, als we maar voldoende hebben mogen genieten van hun genen, nu en in de toekomstBij Shardon moest ik ook even slikken, maar er zijn volop nakomelingen die hem kunnen opvolgen! Gelukkig staat de nieuwe aanwas te springen om in de voetsporen van de oudere heren te treden of juist nieuwe paden te bewandelen