leuke foto's wie van jullie zijn er het afgelopen jaar eigenlijk op de nf sportdag in ermelo geweest ?
want mischien heb ik dan wel tegen je moeten rijden
supertammy
Geplaatst: 03-03-09 14:36
Zeg, Westkapelle ligt niet aan de andere kant van de wereld hoor Margriet! Haha... Ik heb de stralen verstuurd, maar nu hebben wij hier geen zon meer. Motregen. blèèhh...
NIEUW TOPIC! Beetje late reactie, maar had het nog niet door :p het is hier echt super warm, de verwarming staat vol aan naast mij. Gister ging ik naar een vriend toe, zegt hij kom we gaan schieten. Ik zeg nee ik hou niet zo van voetbal. Zegt hij nee ik bedoel met een pistool. Ik zeg ooow een balletjes pistool. Zegt hij nee een echte. Ik zeg haha grappig. Pakt hij zo twee van die pistolen moesten we van een soort wax ofzo kogels maken, want de echte kogels waren op . Gingen we op een of andere automatische ligfiets/skelter achtig ding rijden en op elkaars voeten schieten van afstand. Dat deed echt vet pijn als zo'n bolletje wax tegen je schoen aan kwam, maar ze gingen niet zo hard omdat de druk ofzo niet goed was. Daarna gingen we in de jacuzzi bij hem echt lekker warm en toen gingen we nog even naar de snackbar. Toen kwam ik om 9 uur thuis ofzo, moest ik nog een toets leren...... Echt stom. Maar ik heb hem nu wel goed gemaakt denk ik en ik heb een nieuw spring topic gemaakt met luie loranne ze was na 3 sprongetjes al moe