Dat valt tegen he? Weer naar school

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Het ergste is dat ik geen cap op had, en dat mag niet van mijn moeder eigenlijk. Dus ik kan het niet eens vertellen..
SanneKyla schreef:Haha, hallooooo
natas_joy schreef:SanneKyla schreef:Haha, hallooooo
Behoorlijk
_Daphne schreef:Daar had ik ook al last van. Gister(m'n eerste dag) wou ik al weer vakantie
Schooldepressie ofzo
_BlackPearl_ schreef:tjaa, ik zal t niet weten wat je zou moeten doen... vertellen of niet...
sorry kan geen plaatje van m vinden...
en ben nu te chagerijnig om door te zoeken, dus stop ik maar met zoeken, anders gooi ik straks vast alles in het rond...
ik ken mezelf al langer als vandaag... jaja, ken mezelf al 14 jaar en iets van 4 week ofzo... nouwjaa
SanneKyla schreef:_BlackPearl_ schreef:tjaa, ik zal t niet weten wat je zou moeten doen... vertellen of niet...
sorry kan geen plaatje van m vinden...
en ben nu te chagerijnig om door te zoeken, dus stop ik maar met zoeken, anders gooi ik straks vast alles in het rond...
ik ken mezelf al langer als vandaag... jaja, ken mezelf al 14 jaar en iets van 4 week ofzo... nouwjaa
Ohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door dit K*T internet heb ik je niet kunnen feliciteren.
Daarom alsnog:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
![]()