scooby en dissie,maken lol.Vechten we samen,is niets ze te dolofso Booooooooooooob de bouwer (reffrein weer )
Jorine_Falco schreef:jeeeej, nou en of .[EA-TK-PP] 5 jarige talentvol betrouwbaar DressuurpaardDeze is hothot.Oooooooh
Jorine_Falco schreef:scooby en dissie,maken lol.Vechten we samen,is niets ze te dolofso Booooooooooooob de bouwer (reffrein weer )Go Jorine Go Jorine
Xena_ schreef:[***]_Falco schreef:scooby en dissie,maken lol.Vechten we samen,is niets ze te dolofso Booooooooooooob de bouwer (reffrein weer )Go [***] Go [***] Ik ga lekker hoor
En dan gewoonlaat naar bed en uitslapennaar vrienden en vriendinnen en feestjesgeen huiswerk & schoolveel bokt .
Jorine_Falco schreef:Bij Made is nu een hiphopper, ik wil ook een hiphopper worden. Bob de bouwer hiphop versie
Xena_ schreef:Jorine_Falco schreef: Wel duur maar logish. Dat geld hebben wij niet zo even denk ik Nouja ik iig .
Xena_ schreef:Jorine_Falco schreef:Bij Made is nu een hiphopper, ik wil ook een hiphopper worden. Bob de bouwer hiphop versie Ja met een cappie op mun koppie
Jorine_Falco schreef:Ja met een cappie op mun koppie Staat je vast perfect. Met allemaal blingbling om je nek
Toen waren die tijden zo mooi he, Dat waren allemaal oude vriendinnen uit oude klassen enzo, Was in 2006 .
Xena_ schreef:Jorine_Falco schreef:Ja met een cappie op mun koppie Staat je vast perfect. Met allemaal blingbling om je nek lage joggingbroek (grijs duh! of zwart), wijd shirtje
Xena_ schreef:Nikooonnn Wat voor een heb je ? D60, kan er nog niet zoveel mee hoor, gebrek aan modellen .