_helga_ schreef:zelfs toen was ik al een egte springer!! haha Ik vindt springen niet echt leuk, Ja op een paard dat KAN springen
Jorine_Falco schreef:Xena_ schreef:Oeps sorry weer een tijdje niet geweest! Hoe gaat het met alle New Foresters? Dat ziet er pijnlijk uit
Jorine_Falco schreef:je moet eens wat vaker komen Xena het is hier heel leuk! Nou ik vertrouw die zweep van jou niet hoor
Xena_ schreef:_helga_ schreef:goed!!we zijn heeeel drunk bezig haahMet wat als ik vragen mag? euh duh, het topic is bijna vol!haha grapje
Xena_ schreef:Jorine_Falco schreef:je moet eens wat vaker komen Xena het is hier heel leuk! Nou ik vertrouw die zweep van jou niet hoor Mijn zweep zijn uiteinde is stuk,
Ik wil gewoon ZOWIEZO vanavond de 490, ik vindt het echt gewoon ZWAK van ons dat we er zo lang over doen
Jorine_Falco schreef:Mijn zweep zijn uiteinde is stuk, Nog pijnlijker. Ik weet niet of ik hier nog wel in de buurt durf te komen
Xena_ schreef:Jorine_Falco schreef:Mijn zweep zijn uiteinde is stuk, Nog pijnlijker. Ik weet niet of ik hier nog wel in de buurt durf te komen Ach je bent er nu toch al,
Jorine_Falco schreef:Ik wil gewoon ZOWIEZO vanavond de 490, ik vindt het echt gewoon ZWAK van ons dat we er zo lang over doen Dan moet je even Bob de bouwer bellen, die gaat het maken