ik ben brak!!!! en zo meteen misschien kroegentocht... hij is al bezig in elst! maar anders ben ik vanavond niks meer waard! en dan vanavond laatste avond voor mij
Ik kreeg een PM van een meisje dat daar rijd, en vanbmiddag komen er duizendenfoto's duhhh haha!
Als ik werk kan vinden bij De C1000 en kruidvat en mijn moeder het aankoopbedrag voor wil schieten, dan komt ie misschien deze kant op! Hijd oet het daar namelijk niet zo goed,
Vandaag dus bij mijn grote vriend geweest! OFtewel: Falco/Spirit
Ik kwam daar aan, was natuurlijk wel spannend, want wie weet was het hem wel niet (het moest wel, maar je weet het nooit!).. En toen kwamen de meiden Kayleigh & Marieke (iloveiwan) naar mij toe, die hadden me verteld dat Falco bij hun stond. Natuurlijk gelijk naar stal, en ja hoor het was hem ! Ik was ook heel blij, want hij herkende me echt en hij had zelfs nog dezelfde deken Natuurlijk meer dan een uur geknuffeld, hij heeft het echt goed daar.. Is nu ook manegepony, en nog steeds eigenwijs. Het is nog niet zeker of hij blijft, hijs nog op proef.
Er werd me veel gevraagd over hem, of hij altijd al vaak stilstond en waarom hij springen niet leuk vondt etc. Hij heette daar Spirit, maar heet nu weer Falco omdat ze dat een hele leuke naam vonden ( ).
Heeel veel foto's gemaakt natuurlijk, heel veerl geknuffeld etc. Er komt zeker nog een topic met foto's! Ik ga binnenkort weer langs, Om ook op hem te rijden!