Wintersport was goed, vooral heel veel sneeuw, met name dinsdag. Gisteren ook 1,5 uur bezig geweest om de auto uit te graven en schoon te maken, met z'n 2-en. Foto's heb ik niet echt, we gaan al jaren naar hetzelfde gebied, en al jaren krijg je dezelfde foto's dan. Wordt een beetje saai. Bovendien sneeuwde het iedere dag behalve zondag, ook niet zo fijn om dan je camera voor de dag te halen.
ahaa nee klopt idd jaa Maar zoo dan ben je echt wel lang bezig geweest
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-02-09 21:39
Er was dinsdag tot laat in de nacht heel veel sneeuw gevallen. We hadden het iedere dag wel netjes opgeruimd, maar dinsdag was er een 50 cm gevallen. Dat komt tot over de bumper van de auto. We moesten hem dus echt uitgraven.
Robbertcv
Geplaatst: 20-02-09 12:09
Wel lekker zo veel sneeuw. Wij hadden vorigjaar helemaal geen sneeuw moesten we naar oostenrijk naar een hoge berg om te kunnen skieen.
Edit: Gaan er nog mensen naar de gelderse hengstenshow?
hallo iedereen!! ik heb zo mijn eerste les op me nieuwe manege, hoop dat het goed bevald! ben heeeel zenuwachtig! en heeft er iemand nog wedstrijd dit weekend?
heeyy!! zal zo even bijlezen eerst even een verslagje van mn wedstrijd hij was gelukkig weer helemaal beter met inrijden liep hij heel lekker heel ontspannen en los alleen ging hij soms hinniken en dan schaamde ik me weer dood de bak waar je proefje moest rijden was naast de inrijbak, zat alleen de bakrand tussen verder geen muur ofzo maar gelukkig reageerde de pony die toen proefje moest rijden er niet op proef ging best goed hij liep niet zo fijn als met inrijden, want ik was weer eens mega gestresst daardoor reed ik ook niet netjes genoeg vond ik, en hij ging wat te snel toen uitstappen, en later terug naar de trailer en op de trailer hij sprong trouwens op de trailer hij wou zo graag naar Joerie, dus ik loop netjes naast hem naar de trailer, loop ik net op de klep met hem neemt hij me toch een sprong de rare knol toen punten ophalen, en had 192!!! net naast de prijzen (zelfde punten als diegene die 2e was )
mn moeder heeft mn proef trouwens ook gefilmt zal m zo even uploaden
_BlackPearl_
Geplaatst: 21-02-09 15:08
welkom terug Maaike en Daphne super dat jullie het beide zo leuk hebben gehad!! (ik wil ook eens op wintersport )
en nog succes Helga!
jammer dat je les niet door ging Jetske
en leuk Jeanine
[edit] foutje
Laatst bijgewerkt door _BlackPearl_ op 21-02-09 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ging alleen maar mn tuig poetsen, want dat was aleemaal een beetje blubberig
_helga_
Geplaatst: 21-02-09 16:00
ben weer terug van m'n les! ging supper goed! heb een heel leuk paard waar ik op mag rijden, zal volgende week foto's maken. en het is niet zo groot daar maar het is heel gezellig en de paarden hebben allemaal peesbeschermers,dressuur zadel,uitrij deken.. super mooi!
Mooi dat het goed ging de les!, Ik heb net scooter ongeluk gehad ben zo geschept door een auto gekneusde knie , nek. En een heeele dikke neus pff echt balen. Ik was wel vervelend want ik zat aleen maar om me scooter te vragen hahaha