Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik hoefde niet terug te komen als beloning voor het blijven gaan naar stage deze week, terwijl het duidelijk was dat ik me niet helemaal 100% goed voelde 
Al zal de groene in cob-maat wel nog te groot zijn
vind Bodea een beetje zielig die snapt er niet zo veel van dat Dominique al zo lang weg is 

esmee_akker schreef:Leuk Nadia! Waar ben je naar toe geweest?
Ik ben thuis kom ik aanfietsen zie ik het vrachtwagendje al staandierenarts is er nog niet daar wachten we nu nog op, als ze goedgekeurd wordt dan gaat ze dus ook meteen mee
had haar graag zelf weggebracht maar dat gaat helaas dus niet
daarna weer naar huis gegaan toen taart gebakken en worstjes in bladerdeeg gemaakt want me vader is vandaag jarig en die viert samen met me zus z'n verjaardag vanavond, toen even me vader geholpen met de stallen, en meer heb ik nog niet gedaan vandaag

die is niet mooi meer 

haha, dus ik typ ook een beetje voorzichtig

Was gelukkig maar een oppervlakkig, klein sneetje waar al een korstje op zat. Dus niets ernstigs
Waarschijnlijk alleen een beetje lomp geweest met iets of zo 
Het hing alweer half los toen hij net 10 minuutjes terug in de paddock stond
Dus dan gaan het toch gewone vlechtjes worden de volgende keer.
En hij moet niet hartstikke wild worden in de omgang als hij last krijgt van de hormonen natuurlijk. We willen ons leven niet riskeren door hem hengst te laten, terwijl dat hij levensgevaarlijk is door de hormonen. Want nu kunnen we er werkelijk alles mee en gedraagt hij zich erg netjes!
Of mocht hij voor de verandering toch druk doen tijdens de wandeling richting het bos, dan stoppen we tussendoor even bij de wei dat hij even benen kan strekken
:D
haha