esmee_akker schreef:Hee Noor komt dat even mooi uit, 9/10 november, berlicum pony dressuur moet wel lukken denk ik en anders word het december, maar voor dit jaar!
Hahaha jaaa Ik vind dat je mee moet doen! Misschien moet ik dan schrijven, maar anders kom ik je gewoon aanmoedigen
Hahahaha Ik hoop wel dat het niet afgelast wordt, want dat was vorig jaar dus wel met pony dressuur.. Anders wordt ik heeeeel boos
ik heb morgen wel 1 boek nodig en wtf, ik heb eenm brief van de otho gekregen dat we niet zijn gekomen bij het 1e consult ( afspaak) en ze ons hebben proberen te bellen, maar wij hebben nooit een brief gehad en zijn nooit gebelt ?
ahh, zielige jij... ik heb woensdag een zware tas..wel deze week 3x 1e uur vrij ja, we snappen er ook geen ene hol van
Ahh, heb jij overbeet want jij heb best wel mooie tanden!Ik was aan het online shoppen, een rekenmachine wij moeten zo'n achterlijke rekenmachine van 100 euro
ik snap het dus echt niet van de ortho vooral omdat wij wel alles binnenkrijgen van de tandarts? maar ik ga zo wel slapen, ben moe