![EA-TK-AP] GROTE VERKOOP: van zadel tot zwepen tot dekjes!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in de caravan naast ons was een oma onwel geworden ze denken dat een bloedpropje in haar nek dat verschoven is de oorzaak is. want haar linker kant was verlamd. maar gelukkig gaat het al wat beter en is de ambulance gekomen en is ze net naar het ziekenhuis gegaan.
! Veel sterkte!

Supertammy schreef:Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen!! Dan was ik wel komen kijken. Vrouwenpolder is hier best dichtbij!
?
) Toen flink boos op hem geworden, Grr ik zat meteen met Chaam in mn hoofd ... hij moest en zou door dat parcour heenkomen! Nou dat deed hij toen wel. Opnieuw aangereden op twee en toen pakte hij hem wel en de rest van het parcour ook gewoon.
Foutloos
en twee mensen ingehaald: nr 203 (ik was 204) stond hij hindernis 9 te weigeren en Marloes stond bij de waterbak stil. En Bam sprong als een volleerd crosspaard zo langs
Jetske_ schreef:Ik heb het wel optijd gemeld hoor, zaterdag?
. Jammer van die weigering in het parcours, maar in de cross heeft bam het dan toch weer helemaal goed gemaakt.
Toppertje!
Stoer dier! Hoe gaat het allemaal met rijden?