wow, wat gaan jullie opeens snel!! ben nu al een uur weer terug mn zus is nu Joerie aant invlechten en om half 1 ofzo gaan we weer weg
met inrijden dacht ik eerst poedersuiker poedersuiker poedersuiker... wou echt niet, Blacky net neus hoog in de lucht... en glee aldoor uit (inrijveld was nogal nat... was blij dat ik als eerste mocht, vanmiddag word dat denk ik helemaal een modderpoel...) maar na heel veel oefeningen en slangevoltes en vanalles was mevrouw in de beste bui ik helemaal blij, ze liep echt super middendraf ging echt zoooo goed toen naar de ring, 1e proef ging wel lekker, helaas kreeg ik de middendraf er niet zo goed uit, en soms ging t niet helemaal netjes, maar wel super tevreden 2e proef ging eerst helemaal super maar toen zag Backy een vrouw met knal groene trui in haar tuin bezig (ze bukte aldoor, en ging dan weer staan, liep heen en weer, en weet ik veel wat die allemaal deed) en Blackhy zag haar soms niet, en soms duikte ze weer op, die vrouw was ook nog achter hoog riet, dus opeens zag je weer een knal groene trui naarboven komen Blacky schrok aldoor daarvan, en kreeg haar niet goed aan die kat van de bak ze vond het aldoor dood eng :S dus toen ging het niet meer goed... na aardig lang wachten waren eindelijk mn punten van de 1e proef dr, 180 opzich had ik nog wel een paar puntjes meer verwacht, maar ja, winstpunt erbij 2e proef lag er nog niet... nog een tijdje gewacht maar toen maar naar huis gegaan vanmiddag neem ik die wel mee zal we iets van 160-165-170 zijn ofzo hoop geen verliespunt :S
en was ook weer eens wat vergeten mee te nemen en dit keer wel het domste ooit - mn stijgbeugels + beugelriemen want die heb ik aldoor aan Omars zadel, en Blacky heb ik oudere aan... maar net wedstrijd wou ik die nieuwere die ik nu bij Omar heb dr aan en ik had tr niet meer aan gedacht ze te verwisselen, maar mn zus wel dus die had die oude dr afgehaald, maar die nieuwe vergeten erop te doen maar gelukkig mochten we een paar lenen van mensen die naast ons stonden