ik ben trouwens weer terug van les hebben altijd alleen op dinsdag, maar mag van mn moeder tot maart nu ook op vrijdag alleen dan om de week ofzo (ik kan iig volgende week niet : ( geen vervoer de rest van de weken voor maart gaan we waarschijnlijk wel, maar dat is allemaal nog niet zeker ) maar in maart stop ik er waarschijnlijk al weer mee en hebben we om de week op maandag, maar dat is nog niet helemaal duidelijk maarja, ging best wel redelijk vond hem dinsdag stuk lekkerder lopen, maarja zadel paste ook goed en reed ook lekker voelde wel dat het wat hoger was onder mn bovenbeen
Oh jammer! met alles silver bedoel ik eigenlijk alleen de steentjes hoor
MilleniumK
Geplaatst: 07-02-09 10:47
Jorine, heb je al wat meer over Falco gevonden?
_BlackPearl_
Geplaatst: 07-02-09 10:47
ik heb nu eindelijk best wel wat geld, maar straks met alle wedstrijden gaat dat weer heeel snel naar beneden
_BlackPearl_
Geplaatst: 07-02-09 10:49
en mag van mn moeder nogsteeds niet een frontie : ( zal straks even weer slijmen, wie weet dat ze van gedachten veranderd want gister ging het overhalen ook best snel
Hebben jullie ook last van je keel of hoofd pijn het heerst geloof ik , maar ik ga echt ziek worden!
LadyDaily
Geplaatst: 07-02-09 15:13
Kan ik mij hier ook melden Ben sinds oktober trotse eigenaar van een new forest merrie van nieuwmoed's patrick. Ze heet officieel 't weikes Patty mar we noemen haar gewoon Patty. Ze word dit jaar Lente/zomer weg gebracht om te laten beleren. En in april word ze 4 jaar oud.
Zijn fotos van giteren
Zelf ben ik 15 jaar oud 16 in mei. En zit in het examen jaar van vmbo basis.