Ik mocht vandaag een gratis uurtje op Kido rijden, ik in me normale kleren, was net uit school, dus cap op me hoofd gedauwd en erop . En ze liep superrrr. iloveherrr.
Het is een manegepony, dus rijd er met geluk elke zaterdag in de les op. maarja helaas zijn er meer mensen die haar leuk vinden. Gelukkig ziet me instructeur dat ze onwijs goed bij mij loopt, klinkt heel erg arrogant, maar hoe ze bij mij loopt, loopt ze bij niemand, zover ik weet. meestal rijd ik me inhaallessen er ook op, en me wedstrijden ook. En als ik moet voorrijden, zegt hij meestal van: pak kido maar
supertammy
Geplaatst: 29-01-09 20:32
Geeft toch wel een leuk gevoel hè Marit, als ze alleen bij jou zo mooi loopt. Leuk dat je er gratis op mocht.
Sterkte Helga!
Robbertcv
Geplaatst: 29-01-09 20:43
Vandaag was er een jonge uit onze klas ziek en ik hoorde zijn naam al een paar keer door de gangen op school gaan, blijkt dus dat hij gevochten heeft. Hij ging met zijn vrienden naar de Albert heijn toen hij 3 marrokanen tegen kwam, hij keek er eentje aan. Die marrokaan zei kom eens mee, toen gingen ze om het hoekje toen zei die marrokaan van niet meer zo naar me kijken loop verder. Toen bleef die jonge uit mijn klas staan hij zei loop verder toen liep hij weg, schreeuwde die marrokaan hem achterna "je moeder is een prutsmuts" toen zei die jonge uit mijn klas, ja jou vader. Toen kwam die marrokaan achter hem aan en begonenn ze te vechten en die marrokaan is 16 en die jonge uit mijn klas 14 maar die jonge is best groot dus het was niet zo erg, maar die marrokaan riep zijn vrienden er bij en toen rende die jonge uit mijn klas weg en 1 zo'n marrokaan vloerde hem en toen begonnen ze tegen zijn hoofd te trappen. Die jonge uit mijn klas bewusteloos en moest naar het ziekenhuis en die ene jonge is opgepakt. Nu licht hij in het ziekenhuis en is weer bijgekomen, maar hij heeft een zwaare hersenschudding en hij heeft geluk dat hij geen hersen letsel heeft opgelopen. Ik schrok me echt dood toen ik het hoorde, want hij doet altijd wel een beetje stoer enzo, maar hij is best wel een aardige jonge.
supertammy
Geplaatst: 29-01-09 21:17
Getver Robbert, klinkt toch wel griezelig! Je hoort de laatste tijd echt steeds meer dat ze mensen in elkaar slaan enzo. Brr...
_helga_
Geplaatst: 29-01-09 21:45
bah bah robbert het zal je maar gebeuren! ik ehb keer lichte hersen schuding gehad op kamp deze zomer ik was er afgevallen eerst was die pony aan het bokken en stijgeren enzo en daarna ging ik er weer op en ging hij weer gek doen en van rengalop opeens stoppen enzoo, en iedereen zei dat ik er 2keer ben afgevallen maar ik kan me maar 1 keer herinneren.. egt vaag!!
morge krijgen we met onze klas rondleiding in het mercure hotel, waar laatst een meisje is vermoord bah!!