@ Birgit: Wat een geweldige foto's van Blacky! Super met zo'n mini-ruitertje!
Hier nog een foto van mij van zaterdag. Mijn pa zou foto's maken, maar natuurlijk is er weer maar 1 gelukt. Haha... en echt super mooi istie ook nog niet.
Vandaag heerlijk gereden met Macho, mijn nieuwe rijlaarzen zijn binnen, zijn wat aan de krappe kant dus moet ze helaas laten verbreden maar het ging top! Gave foto's weer!
en iedereen bedankt vind het ook zo schattig met Blackje hoop dat we binnenkort bij dr mogen kijken
Jorine: hihi, nou dat valt (hoop ik) nog tegen en ik blijf iig t/m juli in de L2 (dan heb ik kampioenschappen ) en verder wil ik vanaf nu meer als 10 winstpunten hebben als ik over ga naar de volgende klasse, anders gaat me dat allemaal veel te snel
ik heb straks ook wedstrijd zal zo even de laatste dingetjes gaan doen, nog even invlechten en de stootgaten schoonmaken, en we kunnen weg (nouja, we gaan pas om 12uur weg )
Jetske: leuk! succes!!!
Helga: jammer dat dat de laatste kookles was, maar wel super lekkere dingen gemaakt dus
vandaag had ik dus wedstrijd 1e proef ging super 2e proef ging redelijk tot hij een kapotte tuinslang zag (naast de bak lag een tuinslang die lek was, dus dr kwam een waterfontijntje uit ) Omar vond het dood en dood eng, en duurde niet meer langs die kant van de bak... heb toen heel veel volte gedraaid, en was de hele weg kwijt maar kreeg er maar een 4 en -2 voor dus dat viel me reuze mee ik denk dat die jury wel snapte waardoor hij schrok 1e proef was ik dik 1e met 207 en de 2e proef had ik 184! en bleek ik ook nog eens 2e te zijn!