srry dat ik de laatste tijd ook niet meer zo súper vaak on-line ben. Maar ik heb het heel druk met het maken van de nieuwe opening en met mijn hw.... Dus na de nieuwe opening doe ik weer volop mee!
Nou, mijn lieftallige kuchkuch broertje die woont in Arhnem, en dat is een kwartiertje van Rem vandaan met de bus. Dus ik ga volgende week van 6-7 lessen, en half 8 vertrekken we dan naar Arhnem met de auto en dan heb ik dus kwartiertje om me om te kleden haha . En dan vertrekken we naar mijn broer, ga ik daar slapen, en volgende dag half 9 (ofso) bij Remke. Ukahnotje klaarmaken, foto's maken , Rem gaat inspringen en ik weer foto's maken, en dan moet ze als 50e van half 3 ongeveer om half 6/kwart over 5 dus. En dan gaan we chillen en komt mijn broer me weer halen als we klaar zijn, slaap ik daar en volgende dag weetik niet .
Luca__
Geplaatst: 25-01-09 12:45
oke, gezellig!
Eigk zou ik eerst ook naar rem gaan, maar ik was vergeten dat ik zelf wedstrijd had
x_Jeanine_x
Geplaatst: 25-01-09 13:00
x_Jeanine_x schreef:
Joyce is net 5 minuten geleden 1ste geworden in Paard 2009 in het C-Z springen!! Nu finale rijden, vanmiddag!!
Ik quote ff mezelf! Was 2 fasen parcours! vergeten te typen!
Ik moet nog even met mijn broer overleggen Rem. Ik wordt vrijdag de 6e s'avonds gebracht als het hem uitkomt... En dan ga ik die ochtend naar jou, moeten we even kijken hoe of wat.
Super dat ie eerste premie heeft leuke foto's Ik ben gister naar jumping amsterdam geweest en het was echt super leuk. Alleen duurde het me soms wel te lang Was er 's ochtends vroeg al en om kwart voor 12 reden we pas weg. Een vriendin van mijn moeder zou vandaag naar jumping amsterdam gaan met haar dochtertje en haar man, maar die zijn allebij ziek dus mochten mijn zusje en mijn moeder vandaag mee naar jumping amsterdam.
Ik wil volgend jaar ook echt naar Jumping Amsterdam! Zit het nu al de hele middag te kijken, en heb echt spijt dat ik me moeder net verder heb omgepraat =(. Die show, en het springen was echt super om te zien
JOyce hd een statiedeken, €75,-, tondeuse... en nog een paar dingen!!
Netjes Maaike van Devdan
_BlackPearl_
Geplaatst: 25-01-09 20:05
heeyy
wat super van Joyce! en wat een prijzen ja!
Devdan!!! leuke foto's!
vanmiddag ging rijden super goed gingen ook nog even crossen door de bak, vond hij helemaal geweldig xD en toen gingen we kijken of we de piaf konden konden we ook nog half
supertammy
Geplaatst: 25-01-09 20:39
Omar kan piaffe!! Hihi, dat kan Tammy alleen op buitenrit als ze heel driftig is.
Leuke foto's van de knappe Devdan! Hij is echt leuk!