Hoe is het hier ? Jorine: !! ik ben vanmiddag langs Den Hoorn gereden boeiend he Remke: van jouw had ik van de week een filmpje van een springparcours gezien hier: heel netjes ! wel een enge afstand op de laatste zeg Vanmiddag springles gehad, wat goed ging en daarna naar Divoza = 2 broeken + 2 dekjes + peesbeschermers + pringschoenen + snoepjes
Ze hadden me plotseling niet meer nodig ofzoo... dus ik kon weer naar huis...ben 60 minuten daar geweest! :S rampen zooi! baal als een stekkker!!
Mag ik vragen waarom je altijd je naam er bij zegt??is heel erg vervelend.. denk elke keer dat je het over iemand anders heb..
Maar goed!!!Joyce had met Veldheer vandaag een val in het C-Z!!en het Happy, foutloos, barrage 1 balk! maar wel 2de!! Morgen ben ik home alone!!
x_Jeanine_x schreef:Ze hadden me plotseling niet meer nodig ofzoo... dus ik kon weer naar huis...ben 60 minuten daar geweest! :S rampen zooi! baal als een stekkker!!lekker dan ...
Joyce heeft geen bokt! Heeft ze geen tijd voor! Ze rijdt elke dag 4 of 5 pony's na schooltijd! en ook nog huiswerk enzo!
Joyce rijdt nog c pony's! en die zijn mij iets te klein! Joyce gaat misschien nog een hengst rijden!Wie weet nog een naam variatie met Kreamy ?Ik ben slapen! Ben kei kapot!!