Dat wil ik wel, maar ik heb de 6e nog les en dat is net voor m'n vaardigheidsproef... en dan kan ik al niet zo vaak oefenen (meisje uit m'n les gaat erop).. Dus de 6e zal waarschijnlijk niet lukken... ben ook pas 5 uur uit en s'avonds helpen is niet zo'n heul goed plan .
Maar ik kan wel in de ochtend dan komen, ga ik na paardrijden gelijk naar broer en die brengt me dan s'ochtends. En dan Ukkie klaarmaken ?
JAAA Word zeker toff als het door kan gaan En oohjaa ik moet als 50e starten na half 3
marit_xx
Geplaatst: 24-01-09 21:23
Thaanxx voor de leuke reacs!
oeeeh Joor, ten eerste; groff , een vriendin van mij wil er trouwens ook 1 (A). Kan dat? haha en ten tweede: FAAAAACKKKK. weet je hoe koeell dat Rem al een beetje weet waar Falc heen is! Hopelijk vind je hem nu echt terug, en kan je mooi afscheid nemen
Remkee, jij bent echt top meis. teeering! echt knap dat je wat meer weet waar hij heen is
Anoniem
Geplaatst: 24-01-09 21:24
ALS 50E NA HALF DRIE ? Parcour duurt kort gezegt 4 minuten ofso. Nou x50 = 200 minuten = 3 uur en een kwartier ongeveer. Ben je pas 17:45 ofso
Anoniem
Geplaatst: 24-01-09 21:25
Ja, we zijn op een naam gekomen doordat ze had gemaild, echt heel lief. En toen kregen we antwoord over ene Giel, zijn we internet gaan speuren + bokt topicje, en toen kwamen we op Giel Greeve uit, heb ik 2 emailtjes gestuurd. Vindt het echt zo gaaf, gewoon me mannetje weer zien als het allemaal goed loopt
Spreek je even op Msn Marit .
Oja, ook nog dank aan Birgit die sites hielp zoeken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-09 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Zonder joor haar eigen hulp en andere dames die hebben gereageerd was ik er niet achter gekomen.. en het is nu maar de vraag of ik het goeie heb gevonden..