mn zus heeft de 31e kampioenschappen, ik mag daar niet aan meedoen : ( is vanaf L2.. vind ik grote onzin buiten doen ze ook gewoon B en L1 er gewoon bij, maar nee hoor binnen weer niet...
Balen dat ze nu niet online is, maar zal echt super zijn als ze hem heeft gevonden!!!!!!!!!
Remke -» ja, dat is bij ons bij de buiten kampioenschappen ook zo, dus vind ik dat ze dat binnen ook wel mogen doen maarja, Groningen is ook een heeeel stuk kleiner, we hebben hier nieteens voorrondes enzo zelfs buiten niet
Yeah vindt t echt leuk weer wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat. Falco gaf niet zoveel van spanning, die werd er bijna moe van van het idee dat het spannend zou zijn.
ben ik weer heb net gereden, en ging best wel goed alleen vlogen we er 2x de lucht in, want 2 van onze katten vonden het leuk om op de mais en kuilbulten te gaan springen enzo, en het waaide nogal waardoor het plastic van de bulten ook nog lekker ging flapperen... maar vond ik wel logisch dat hij daar van schrok
marit_xx
Geplaatst: 24-01-09 20:04
Heee!
Ik heb ook al zo lekker gereden Birgit! Echt, heb zo'n lekker gevoel er over nu Vorige week ging het zo slecht namelijk, me les op Kido.. Maar had er ook 4 weken niet op gereden, maar als ik dan stelling of nagefelijkheid vroeg begon ze te huppen en een beetje te steigeren (doet ze wel vaker, maar dit keer echt extreem ) Toen is zelfs me instructeur erop gegaan, en zelfs bij hem bleef ze omhoog komen enzo. Dus ik had er een beetje een k.ut gevoel over. Maar ik zat er vanmorgen op, en na 15 min liep ze lekker ontspannen en was ze zo licht dat ik haar op me pinkies kon rijden . En ze is maar 1 of 2 keer tegen me hand in gegaan in totaal. Ook moesten we middendraf doen, en meestal gaat ze dan een beetje onregelmatig lopen, maar ze liep zo goed verzameld enzo, dat toen ik ging doorzitten, rechtrichten, en been gaf, we echt zwoven! en dat teentje er ook helemaal uit. Zo geweldig heeft ze nog nooit gelopen. Ik heb onwijs trots nu op me knappe knollie Heb nu echt zo'n lekker gevoel. =)
Fototje erbij van vanmorgen
Zie nu net pas dat ik eigenlijk best wit zie op die foto =O maar ILOVEEEEEDIELIEVEKIDO (L) =D