Ik ben weer thuis, het was echt superleuk, ook rondleiding enzo op de stallen gehad Helaas niet door maar daar had ik ook niet op gerekend Bodea is toch echt donkerbruin en ze zochten er eentje die op salinero leek. Maar het was echt heel leuk en zeker de moeite waard! Er was een vriendinnetje mee en die heeft van alles foto's gemaakt ik ga ze even op de computer zetten en dan zal ik ze hier met jullie delen
Ik sta ook nog op de foto met anky En ik werd gevraag voor een interview toen ik al op Bodea zat, maar Bodea vond de camera zo ontzettend eng dat ze weg sprong en ze laat maar zeide hahaha
Als ik wedstrijd heb vlecht ik haha Eigenlijk wilde ik het laten zitten maar ik was even me laarzen aan het uitdoen en toen kwam ik terug bij de trailer en was me vader al fanatiek me vlechtjes aan het eruit halen dus nu moet ik het opnieuw doen
Even een vraagje wat voor een telefoon hebben jullie ? Ik heb de Blackberry curve en ben hem beu Ben op zoek maar een nieuwe maar kom er niet helemaal uit haha
Ik heb vanmiddag ook gevlochten En ik heb mijn eigen dekje even op Boelie gepast. Nog veel te groot natuurlijk Maar vond deze kleur blauw wel erg leuk bij hem staan
Eerst showde hij zijn tijdelijke appaloosa kont
Smexy omkijken
Boelie met z'n vlecht
En uiteindelijk Boelie met dekje
Hij keek alleen niet zo heel vrolijk, want stiekem vond hij het toch wel apart. Zo'n dekje op z'n rug. Hij deed verder niets raars gelukkig, vond het al snel weer goed. Maar er ook nog vrolijk bij kijken was voor vandaag te veel gevraagd Meer dan een dekje of een deken leg ik de eerst komende 1,5 jaar niet op z'n rug natuurlijk Was meer om te kijken of het een leuke kleur voor hem was. Ben namelijk een beetje aan het rondneuzen voor een nieuw halstertje. Nu heeft hij momenteel maar 1 halster, mede omdat er 2 halsters van mij waarschijnlijk gejat zijn. En nou vroeg ik me eigenlijk af wat voor kleuren er goed bij zijn vachtkleur/hoofd zouden kunnen staan. Misschien dat jullie ideeën hebben?
Pippelinos
Geplaatst: 23-02-13 21:21
Dat blauwe staat hem ook heel leuk! Boelie zit ook lekker in zijn vacht, onze veulens zijn ook van die beertje haha