Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luca__ schreef:Ook, jij hebt echt te fette foto's![]()
Jets, eigenlijk zou ik vandaag in het bos van Ijsselstyen gaan crossen, (en dan wou ik ook foto's) maar dat gaat neit door
Jordy_ schreef:Jetske, jij hebt inderdaad altijd leuke foto's , hoe doe je dat?
Jetske_ schreef:Luca__ schreef:Ook, jij hebt echt te fette foto's![]()
Jets, eigenlijk zou ik vandaag in het bos van Ijsselstyen gaan crossen, (en dan wou ik ook foto's) maar dat gaat neit door
Als je nou eens hier in de buurt gaat crossen kom ik wel langs om foto's te maken![]()
Je gaat niet toevallig Lisse, Princenhage, Stompwijk of volgend jaar de Vlietlanden starten?
Jetske_ schreef:Jordy_ schreef:Jetske, jij hebt inderdaad altijd leuke foto's , hoe doe je dat?
een moeder die een goede camara heeft en het leuk vind om foto's te maken en die (bijna) altijd met me mee gaat naar wedstrijden, crosslessen en springlessen enz.
Luca__ schreef:Dan zal i keens overleggen over Princehage!Want opzich valt Breda wel mee....
daar ga ik ook altijd mee naartoe met Henk (eigenaar van de pony's) als hij moet mennen. Dan ga ik groomen!Whahaha
Jetske_ schreef:Luca__ schreef:Dan zal i keens overleggen over Princehage!Want opzich valt Breda wel mee....
daar ga ik ook altijd mee naartoe met Henk (eigenaar van de pony's) als hij moet mennen. Dan ga ik groomen!Whahaha
Oke leuk! dan moeten wel de Bponys en de oefencross op dezelfde dag zijn hoor!
Luca__ schreef:Super fette foto's!
Ennuh.... dat stukje over SGW is ook leuk!![]()
maar dan valle al die crosse nog wel mee, ik heb weleens veel langer in de auto moeten zitten voor een cross.