_Daphne schreef:hahaa ik was druk bezig om alles in een LIJSTJE te zetten, speciaal voor ene Remke ofzo.. hahaha xd dat was veeeeeeel werk wel 1 letter daf.!! Maar een meisje vroeg naar de vader van haar pony en ze heeft als iets van 5 topic's dat daar over gaat.
Neonlight schreef: Zie ik hier zomaar een modopmerking voorbij komen! En ik weet ook niet eens waar het over gaat. Ik weet het wel. Iemand is op zoek naar de vader van een veulen. Ik heb dat topic al een paar keer voorbij zien komen. Jeetje wat praten jullie veel zeg!
activiteitenweek!! Nu naar de tandarts- vulling afgebrokendaarna huisarts- krijg bijna geen lucht meer!
ik was vandaag om 12 uur uit maar nu moet ik maandag tot half 4 in plaats van 2 uur En dan heb ik thuis les dus ik kan dan helemaal niet maar ik laat mijn moeder een briefje schrijven edit: beetje heel erg veel smilies
Robbertcv schreef:Wie gaan er eigenlijk allemaal naar jumping amsterdam?Ik misschien, zaterdag en zondag werken in het parcours als bloemenmeisje!! moet alleen pa en ma nog zo ver krijgen!heb al een lift aangeboden gekregen!!
Ik heb voor 3 dagen zware antibiotica! :Smag morgen geen 9km hardlopen!En over 3 weken weer terug naar de tandarts!!! :S