Zal dan maar proberen hier weer wat vaker te komen he Nog mensen(behalve Remke, want daarvan weet ik het al ) die naar de KNHS Instructieweken gaan hier ?
jezus. mijn zweep is gebroken. hij staat in de kast van me vriendin, omdat de mijne te klein is. zij bood dat zelf aan. nu kom ik terug van vakantie, is me zweep doormidden gebroken. dus ik wordt een beetje boos weet je wel. is toch normaal? zegt ze zo: Dus, zoals ik het nu begrijp, geef je ons eigenlijk een beetje de schuld? als ik het niet heb gedaan, hebben zij het toch gedaan?! ik bedoel, je rijd ermee, en je zet hem weer terug in de kast. dus niemand anders die eraan komt.
(zij gebruiken hem ook met rijden. zij=haar zussen en dat meisje)
marit_xx
Geplaatst: 18-01-09 23:38
en ze heeft ook al een keer me peesbeschermers naar de kloote gemaakt, door sim los te gooien in de modder ermee terwijl die beschermers van bont zijn!
Laatst bijgewerkt door marit_xx op 18-01-09 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
en ook vond ik mijn handschoentjes terug in haar kast, is me schuurblok opeens weg (kist stond ff in haar kast omdat de mijne kapot was) en ligt me halster ergens achterin haar kast gegooid. sorry, maar wordt er een beetje ziek van.
Zal dan maar proberen hier weer wat vaker te komen he Nog mensen(behalve Remke, want daarvan weet ik het al ) die naar de KNHS Instructieweken gaan hier ?
De sgw week
supertammy
Geplaatst: 19-01-09 11:15
Goedemorgen! Ik heb straks een tentamen van het vak 'internet'. Bleegh, heb er geen zin in, want heb niet echt geleerd.
@ Lisa: geweldige foto! haha! Hond met humor. @ Maaike: Wat jammer dat ze Cantate verkopen. Ik heb hem toen nog gezien en het was echt een hele lieve pony. Ze zeiden toen ook al dat er teveel pony's waren. Jammer. Hopelijk krijgt hij een leuk plekje. En wat raar dat Neon haar eten niet wilde. Gelukkig dat het zo snel weer over is gegaan. Vreemd.
Aaahhh Sterkte meiske! ik zit op school een of andere rotte franse schit te vertalen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-01-09 13:55
Ja, erg jammer dat ze hem verkopen. Hopelijk weet ik waar hij terecht komt en nemen die mensen contact met me op. Ik heb ze wel gezegd dat ze mijn email-adres door moeten geven.
Jetske
Geplaatst: 19-01-09 14:26
Luca__ schreef:
_Daphne schreef:
Awh, arme Neon gelukkig dat het nu weer goed gaat
ik ga niet naar knhs instructieweken : ( , wou wel alleen dressuur is pas vanaf M, en dan moeten we wel elke proef 3wp halen om dat te redden en springen kan Omar niet echt en vind ik niet zo leuk en hij moet nog veel leren voor hij op buitenrit mag
haha coole foto van ambiee Gosh dacht ik dat ik donderdag vrij was voor altijd.. Komen ze nu weer aan kakken om BHV te gaan doen nja 1 dag hoor maar dan nog Heb ik net op me werk gezegd van ik kan dan en dan ook
ik heb net heerlijk in de regen les gehad. het waaide echt super hard, maar mijn pony bleef er eigenlijk heel rustig onder, terwijl ze de vorige keer van alles schrok.