En ik ga nou Wedstrijd rijden ik vind het echt een poedersuiker tijd
Dat was gisteren,,
Het losrijden liep Jamai echt lekker lekker aan de teugel en lekker ontspannen,, toen we de bak in moesten had ik het gevoel dat Jamai wat meer gespannen werd,, en dat hij niet meer zo heel mooi liep, in de proef zelf waren een paar kleine dingen,, de middenstap,, is voor Jamai heel moeilijk,, hij heeft heel snel telgang dus helemaal geen ruime stap, daar had ik een 4 en het halstrekken had ik een 5 want ikgaf hem niet meer,, en het was verder rest wel een nette proef,, ik had ook 183 punten dus was wel tevreden
Ik wil wel super graag, maar ik Ben daar nog niet regelmatig genoeg voor dan rijd ik goed dan slecht en dan gemiddeld,, maar ik heb nou sinds 3 tot 4 weken een andere manier van rijden en daar loopt Jamai stukke beter mee,, dus als die dat nou steeds beter gaat aanpakken dan gaat het hoppelijk op wedstrijden ook beter
ja maar komt aldoor weer wat tussen, en toen wou mijnalbum niet, en toen moest ik me nog aanmelden voor dat andere ding, en toen moest ik nog kijken of mn rooster ook op internet stond en nouwjaa ga zo maar door