uiteindelijk vandaag wel genoeg tijd gehad om te rijden maar heb niet gereden, vandaag alleen even wezen poetsen en dan morgen weer dressuurlesje. hoop dat als ik deze week weer even goed kan door rijden dat ik volgende week ook nog even kan springen.
verder vandaag toch nog best veel gedaan, ben bezig geweest met mijn kamer op te ruimen en ben hard bezig geweest met mijn huiswerk wat hard nodig was/is.
is Dominique te koop dan? en wat vonden de mensen?
Esmee, ahh okee - alweer bericht gehad dan van mensen die willen komen kijken of nog geen idee?? ___ vanmiddag maar even paardje van me zus rijden (als dat kan met de bak tenminste), aangezien ze dinsdag woensdag en vandaag geen tijd had om hem te rijden, dus dan doe ik het vandaag maar even en dan vanavond zelf een dressuurlesje met Sandor
gistere ging de les zoooo fijn! vooral in vergelijking met vorige week... ze had wat opstart problemen maaar ze liep echt fijn! braaf beest wel had ik er een slofje aan, ze word zo fris van dit weer
Mijn les zit er ook weer op, ben echt blij ging echt super goed we gingen met uitstrekken tot het uiterste en kreeg meer het gevoel dat ze zo goed uitstrekte dat ze bijna tegen der eigen hoofd aan schopte maar dat was niet zo haha zo voelde het alleen
Ik ben weer klaar van me repetities/uitvoerings- etc. Het was echt super gezellig. Was alleen gister al vanaf 6 uur klaar met makeup/haar dus hoefde alleen nog me jurk aan te trekken en ik hoefde pas om 9 uur. Hahaha beetje jammer.
Het ging volgens heel veel mensen heel goed. Er kwamen na de show allemaal mensen die ik niet kende. Me moeder , me vader , tante , oma , vrienden , vriendinnen groep allemaal naar me toe .. haha zo lief. Ook heel veel leraren.
laatste dagen wat druk geweest dus weinig op bokt gezeten, maar nu weer fijn weekend hier ligt sneeuw dus rijden word um helaas niet volgende week zou t weer beter worden dus hopen dat dat ook gebeurd en dat we volgende week weer de hele week kunnen rijden.