vandaag rijden ging bij mij trouwens heel slecht hij luisterde totaal niet, en aldoor in protest, veel bokken en andere sprongen maken maar aan het eind had hij door dat ik er helemaal zat van was, en langzaam aan ging het weer beter en later ging het best wel goed proefje nog geoefent, en die ging ook wel redelijk alleen gingen we aardig snel en onze bak is wat aan de kleinere kant dus dan zit je soms even in de knoop en na mn proef nog mn middendraf geoefent, en die ging wel goed en mn zus had nog een paar foto's en filmpjes van mn middendraf gemaakt zal ze zo even uploaden
Nou ik had vandaag les! , maar de lesgever was het vergeten dus ik was al 3 kwartier aan het rijden haha kwam ze aan zetten. Kan gebeuren , dus hebben we besloten maar niet meer te lessen want ze begon al te stieren na die driekwartier. ze liep trouwens erg netjes vandaag
Ik had vandaag volleywedstrijd, maar heb blessure aan me pols en rug, in me pols zit me botje helemaal scheef, en me pols zit dus 'vast' en in me rug zit de onderste ruggenwervel verkeerd, en nog wel meer. maar daardoor ging het echt klote vandaag met de wedstrijd. maar ben zo boos omdat me trainer my niet de kans geeft om me te bewijzen. want als ik gewoon inspeel, en warm ben, heb ik niet zoveel last van me pols, maar hij zet me altijd de 1e set uit, en dan koelt me pols helemaal af en gaat hij weer vast zitten. en toen werd ik erin gewisseld, en ja dan kan ik niet meer uppen omdat die klote pols niet meewerkt en toen werd ik er gelijk weer uitgewisseld..
ik vind het leuk hoor me volleybal, maar als het zo moet, en ze me de kans niet geven enzo, heb ik er echt geen zin meer in. me trainer zegt wel leuk dat ik makkelijk 2e divisie kan halen, maar als het zo doorgaat by my op de vereniging, speel ik er over een tijdje niet meer, omdat ik er gewoon geen zin in heb. Ook van trainingen kom ik de laatste tijd chagerijnig van terug enzo. en wordt helemaal gek van al me blessures die ik nu heb, me rug, pols, elleboog, schouder, duimen, knieen, enkels.. sorry, maar voel me gewoon klote hierdoor man, en moest het gewoon ff kwijt.