Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Daphne schreef:Luca; Leuke foto's !
Jetske; Als je meedoet dan moet je tegen mij springenAls ze tenminste net als vorig jaar de D weer tegen de E doen
_BlackPearl_ schreef:supertammy schreef:Toevallig kwam ik in het profiel van je zus terecht Brigit. Wat lijken jullie veel op elkaar zeg!vind je
Citaat:Let op: U koopt de foto, en niet de bijbehorende rechten.
Het auteursrecht op de foto en alle bijhorende rechten, blijven in handen van
VM Fotografie, www.vmfotografie.nl
Publicatie op wat voor manier dan ook, waar dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van VM Fotografie is absoluut niet toegestaan.
Neonlight schreef:Leuke foto's Luca!
Alleen heb je wel toestemming om deze foto's op bokt te zetten?
Dit staat op de site van vmfotografie:Citaat:Let op: U koopt de foto, en niet de bijbehorende rechten.
Het auteursrecht op de foto en alle bijhorende rechten, blijven in handen van
VM Fotografie, http://www.vmfotografie.nl
Publicatie op wat voor manier dan ook, waar dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van VM Fotografie is absoluut niet toegestaan.
Je zal niet de eerste zijn die een rekening op de mat krijgt vanwege publicatie van foto's op bokt, en dat kan wel tot een 50 euro per foto oplopen. Het staat niet voor niets ook in de regels van HAW.
_BlackPearl_ schreef:Blacky is een haar en een zij![]()
en ik begrijp je wel hoor![]()
zit zelf ook met een erg dubbel gevoel... wil Blacky echt niet kwijtmaar weet dat dat veel beter is...
Luca__ schreef:Oei, dat wist ik helemaal niet!![]()
Hoe kan je die er nu afhalen dan??