Topic van mij en mijn vriendin

Owauw, gefeliciteer daph!
En super lief van die vriendin joor!
heb je een mooi aandenken aan Falco.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robbertcv schreef:Gister had ik wedstrijd, kwam binnen en mijn pony begint opeens te steigeren, begon al lekker. Had toen niet echt zo'n goede proef viel 1 keer terug uit gallop en in de tweede proef gallopeerde ik verkeerd aan, doet mijn pony ook sinds 2 dagen terwijl ik volgensmij toch echt duidelijk aangeef rechtergalop. Ik had 177 en 179 punten gescoord, het meisje dat eerste was die reed echt heel erg goed die had terecht gewonne. het meisje dat 2e was had maar 180 punten en ik vond het toch wel redelijk netjes bij dat meisje. er was best wel streng gejureerd. En ik vind het gewoon poedersuiker.....
_BlackPearl_ schreef:Robbertcv schreef:Gister had ik wedstrijd, kwam binnen en mijn pony begint opeens te steigeren, begon al lekker. Had toen niet echt zo'n goede proef viel 1 keer terug uit gallop en in de tweede proef gallopeerde ik verkeerd aan, doet mijn pony ook sinds 2 dagen terwijl ik volgensmij toch echt duidelijk aangeef rechtergalop. Ik had 177 en 179 punten gescoord, het meisje dat eerste was die reed echt heel erg goed die had terecht gewonne. het meisje dat 2e was had maar 180 punten en ik vond het toch wel redelijk netjes bij dat meisje. er was best wel streng gejureerd. En ik vind het gewoon poedersuiker.....
jammer dat je geen wp had en het niet zo goed ging![]()
maar wel heel dicht bij de wp! dus wie weet volgende keer wel!
was dit je eerste wedstrijd trouwens??