Joor wel fijn dat je Pepito en Thomars nu nog hebt Hopen dat je ook een goeie band krijgt met het nieuwe fjordje.. Kun je niet aan de manege houder vragen waar falco heen is ?
Vandaag vrij! wel stage lopen straks, maar niet naar school!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-01-09 11:54
Jij hebt geen ski-ervaring en je wilt ski-lerares worden, en je vraagt je af wat je moet kunnen. Dus ik gaf je een antwoord dat je zeker veel ski-ervaring moet hebben, en dat dat dusdanig veel is dat je dat niet met een enkel weekje wintersport ieder jaar op te lossen is, dan had je al heel wat jaartjes op de latten moeten staan.
Ohh zoo is snap! Ik ben met de docent op school aan het overleggen etc! dus dat hoor ik binnenkort ook!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-01-09 12:38
Ervaring is met skien heel belangrijk. Ben benieuwd wat hij zegt. En zoals ik al zei, ik heb misschien de technical skills, maar ik heb niet de educatieve skills, en die heb jij neem ik aan wel met je opleiding.
ben vandaag ook ziek : ( gister ook al, hadm n moeder me van school gehaalt : ( en wou vandaag net gaan proberen of we weer in de bak konden rijden : ( maar moet aldoor overgeven, en bijna overgeven, nu helemaal leeg dus kan nu wel achter de comp :S
ook beterschap margriet
wat een super mooie bewerking Jorine hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen meid